tuji Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Sukk. VM er kjipt når man bare har NRK 1 og 2 og TV2. I dag er det bare sport...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Filmen som starter på TV2 21.30 ser bra ut... Ellers kan du leie en film/ta en tur ut?
tuji Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2006 Er alene hjemme med barn, så jeg kan ikke gå ut... Får henge her på KG i stedet.
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Jeg skulle likt å se og høre reaksjonen til all verdens tv-tittende menn dersom vi i tre uker i strekk fikk kun - frustrerte fruer - homsepatruljen - spekket med pauseinnslag som høydepunkter fra diverse innredningsprogram - jentefilmer - shoppingtips - etc. Vi lever i en manneverden ... Alright - jeg vet at det finnes jenter som liker fotball - akkurat som det finnes gutter som elsker klær og shopping. Jeg vet også at det bare er fotball-VM hvert 4. år (det ER hvert 4. ... stemmer det sant?). Men vi har altså både EM, OL, diverse andre årlige sportsbegivenheter innimellom dette hvor alle VÅRE favorittserier utgår til fordel for ikke bare to fotballkamper pr kveld men også en hel haug med kvalmende repitisjoner og VM-studio. Og det er heller ikke det at jeg er en fotball hater. Jeg kan godt se en kamp jeg, har til og med vært på stadion. Men 3 uker med 2 kamper eller mer hver dag? Ikke kan man gå på byen heller, for der vises det jo foppal på alle puber. Når til og med venninnen min spør pent om vi ikke kan gå på en pub og se England mot et eller annet lag ... Give me strength ...
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Jeg skulle likt å se og høre reaksjonen til all verdens tv-tittende menn dersom vi i tre uker i strekk fikk kun - frustrerte fruer - homsepatruljen - spekket med pauseinnslag som høydepunkter fra diverse innredningsprogram - jentefilmer - shoppingtips - etc. Vi lever i en manneverden ... Alright - jeg vet at det finnes jenter som liker fotball - akkurat som det finnes gutter som elsker klær og shopping. Jeg vet også at det bare er fotball-VM hvert 4. år (det ER hvert 4. ... stemmer det sant?). Men vi har altså både EM, OL, diverse andre årlige sportsbegivenheter innimellom dette hvor alle VÅRE favorittserier utgår til fordel for ikke bare to fotballkamper pr kveld men også en hel haug med kvalmende repitisjoner og VM-studio. Og det er heller ikke det at jeg er en fotball hater. Jeg kan godt se en kamp jeg, har til og med vært på stadion. Men 3 uker med 2 kamper eller mer hver dag? Ikke kan man gå på byen heller, for der vises det jo foppal på alle puber. Når til og med venninnen min spør pent om vi ikke kan gå på en pub og se England mot et eller annet lag ... Give me strength ... ←
Titti72 Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 For ikke å glemme Tour de France og Tippeligaen med 2 kamper hver uke og sendinger hele søndagen. GildeCupen, NM i fotball, Champions League og den siste fotballgreia. Altså. Jeg like Stabæk mitt lokal lag, men jeg trenger ikke å få med ALLE kampene til de andre i tillegg. Så er det vinteren. Der er det også OL, WM, MN og hundre andre løp + hopping, skiflyvning (ok det er kult da) og sendinger hver eneste lørdag og søndag. Sambo lurte på om vi ikke skulle få Canal Digital. Gjett om jeg protesterte da....
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Vel - hadde jeg hatt Canal Digital hadde jeg hatt et fungerende alternativ til møkken på NRK og TV2. De har nemlig BBC Prime og de har anti fotball sendinger.
Titti72 Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Er det ikke CD du kan få ekstra mye fotball på? Og masse engelske i tillegg?
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Joda ... masse sport. Men mange andre kanaler også som TV3, TV.norge, BBC Prime, etc. Med flere tv'er burde jo det problemet løse seg.
Titti72 Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 Joda ... masse sport. Nettopp, det var det jeg fryktet... Men mange andre kanaler også som TV3, TV.norge, BBC Prime, etc. Med flere tv'er burde jo det problemet løse seg. ← Vi har TV3 og TVN og en BBC allerede. Og vi har 3 TVer i huset så jeg har igrunn ingen ting å klage over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå