Gjest seroxata Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 noen som har brukt det her inne??? jeg hadde på den ene hesten min, da ingen dyrleger fant ut av problemet... det eneste ho fikk vite var navn og alder på hesten, og et bilde.. og jeg fikk DET brevet tilbake, med ting ho helt umulig kunne vite om verken meg eller hesten! det er det sykeste... jeg hadde egentlig ikek helt troen på det heller, men var siste løsning. som virket! etter hesten fikk massør/akupunktur, som ho sa hesten trengte, så har han vært helt frisk! massøren gikk rett til punktet som foråsaket alt dessuten kom det mye fram fra min barndom, og hva jeg slet meg, som hesten tok over på seg.. rett og slett litt spooky! og til helga skal jeg ha med begge hestene mine på dyretolkkurs i vanse, hun reiser rundt i landet nå, så jeg skal ha henne til å snakke med de begge... gleder meg!!
Agenta Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Det hørtes veldig spennende ut! Fortell mer! Om du ikke vil legge det ut her, så hadde det vært koselig om du sendte meg en PM, for jeg har akkurat kommet bort i dette selv, og synes det er utrolig spennende. Pleier å være på en travstall, og dit kommer det ei som driver med akupunktur hver fredag. Utrolig hva hun kan kurere! Hun tar hensyn til hestens psyke, og det er det ikke mange andre som gjør. Etter de har vært i behandling hos henne en stund forbedrer de seg på travbanen, og blir lettere å ha med og gjøre på stallen. De forandrer seg veldig. Håper du vil dele dine erfaringer med meg!
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er også VELDIG interessert i å høre om erfaringene dine fra kurset Håper du vil lage en tråd om det, eller sende meg PM og!! :)
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 hei igjen lenge siden jeg har vært her inne nå! så det ble et sent svar! var utrolig på kurset, og jeg skal gjerne fortelle dere mer jeg har tenkt å få skrevet inn det ho så her på nett (ho tok notater mens ho holdt på) og da kan dere få lese selv om dere vil. det som var litt skummelt, var at ho kom med ting som ho umulig kunne vite! Jeg møtte ho, og så gikk vi til hestene.. hun fikk vite mitt navn, og hestenes navn og alder... og det var det eneste ho fikk vite og, alt ho spurte om. tilbake fikk jeg vite ting som fikk hårene til å reise seg på meg! ho kunne blant annet fortelle om mishandlingen til Fantasy, hvor mye vondt ho hadde hatt, ho pekte ut et par innvendige skader, som ho er i behandling for, og ho kunne fortelle en masse personlige ting... som bare jeg visste! Med Walkover kom det frem problemer med høyre bakbein, noe som jeg har slitt med i flere måneder, som endelig er bedre, takket være en dyretolk jeg hadde på han flere måneder før denne, hvor ho sa at jeg burde få en akupunktør til å se på han.. og da han så på det, så løste han det på et blunk! videre fikk jeg vite at walkover mente at jeg og fantasy hadde mye til felles med psyken, at vi slet veldig begge to... her gikk ho ikke videre uten min tillatelse til å grave videre... med mer! var helt utrolig! skal legge ut brevene så fort jeg har fått kopiene mine ho heter sissel grana, har hjemmeside på dyrekommunikasjon.no
Gjest Lanyah Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Åh..., så interessant! Hører folk prater om dyretolk, men at de er så få av de!
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Dette var interessant. Skulle gjerne lært mer om det. Da moren til eieren til hunden jeg passer døde, og jeg kom dit, stirret hunden på meg. Han visste jo at det var noe... noe galt... han ga seg ikke med den stirringen, og jeg visste at (det var flere der) - at jeg måtte sende han et bilde av hva som var skjedd. Det virket som han spurte meg. Jeg sendte han telepati, i form av bilder, og han roet seg straks. Han har gjort det flere ganger, når noe har skjedd... og jeg kommer innom. Da stirrer han på meg og lurer på hvorfor folk oppfører seg annerledes og hva som har skjedd. Det kan komme flere som han kjenner, men han stirrer bare på meg og "spør" og overser alle andre. Kanskje jeg er rar, men jeg sender bilder til han f.eks. da eieren gråt, at det var derfor...men at dette går over, da roet han seg, så litt tufs og deppa ut, men da skjønte han hvorfor... Når jeg er deppa selv og passer han, så blir han superdeppa sjøl. Det er som om han tar opp mine følelser, men det gjør dyr ofte, overfor eierne/flokken. Han er vant til å være i en flokk selv om han bare har en eier. Jeg sa til eieren i dag at vi burde tatt han med til en dyretolker, men at h*n måtte være klar over at bikkja kunne si mye dritt om eieren. Det ville han gjort - han overser eieren etter veterinærbesøk, i flere dager. Han overser også hvis andre må passe han. Men jeg sa til eieren, at det er kanskje verd et forsøk, for av og til hyler han slik at man ikke... og veterinærene sier at det ikke er noe som de kan finne ut av. Jeg tror også at alle kan telepati, men jeg kan kun telepatere med dyr ang. bilder og film. Jeg er en såkalt amatør, så jeg kan bare forklare de hva som har skjedd. Elsker å besøke han, vi lager krangle-leker og han blir som en valp igjen selv om han er åtte år nå. Har også følt at en hund kom bare til meg (en venninnes), den var svak, etter huggormbitt og la slik at jeg kunne heale den. Den kvikna (selvfølgelig hadde den vært hos vet. men den hanglet), men det var ikke alltid jeg hadde krefter. (ikke når jeg er fyllesjuk...) Har flere historier, men kanskje jeg skal bli utdannet innen "dyrepsykologi" siden jeg har evner fra før... Jeg tror på det. F.eks. fugler har egne dialekter fra sted til sted, som vi har. Jeg har jobbet med hester også, men nå har jeg skrevet et langt innlegg. Jeg er skeptisk til å ta betaling for slike gaver/evner. Men om man kan hjelpe, og ryktene går f.eks. om henne som er på telepati med dyr, da har hun vel det som yrke, og det virker som om hesteeiere også vil, men hvor i travmiljøet vil man det? De vil vel og - gjør vel det, men sier det bare ikke, for det passer ikke inn i deres maschofasade. Det er ikke galt i å ta betaling. Jeg ga eieren til bikkja jeg passer info om dette, og h*n var ikke helt motvillig. Jeg sa og at bikkja kunne finne på å prate masse dritt om eieren - for bikkja er fornærmet etter hvert dyrlegebesøk. Men bikkja er for gneldrete, og har denne hylingen par ganger i året, det høres ut som om det gjør vondt. Men veterinærene vet ikke... Dyr husker, jeg traff ponnien min igjen etter mange år - 18 år, og han kjente meg igjen. Og likte meg, og stolte på meg. Selvsagt ble han ikke sendt på slakteriet, men hadde jeg hatt mulighet, ville jeg omplassert han slik at han fikk mer oppmerksomhet. Han var like glad i mennesker som i andre dyr. Jeg har ikke økonomi til å utdanne meg til "dyrepsykolog'" nå, men får det kanskje til høsten. Vet om hunders signaler, hestenes også, katter vet jeg mindre om, men det blir vel bare med drømmen om å kunne hjelpe dyr. Har kun kontakt med den jeg passer nå, men han spør meg med blikket, og vi er som barn når vi leker... Tenk. Om alle kunne mer om dette. Da ponnien min ble syk - han var gammel - kontaktet jeg homeopat osv, men jeg hadde ikke mulighet for å gjøre noe annet, enn at han ble skutt hjemme på gården der han var, istedet for slakteriet. Jeg måtte kjempe for å få det i gjennom i det gamle bondesamfunnet. Jeg vant ikke, men jeg tapte ikke - men han ante ingenting, før det var over. Helst ville jeg omplassere han hos noen venner, men det var div. vanskeligheter, og til slutt avgjorde fylkesveterinæren at jeg fikk viljen min. Skyt han hjemme på tunet. (snilt gjort av meg å si det, men jeg klarte ikke tenke tanken på at ponnien skulle gå inn på et slakteri...) En lang kamp. Hvis noen har det samme problemet med dyrlege osv, så send en pm til meg, jeg vet hvordan man skal takle det. Ble trist nå. Men går over. Han fikk sin vilje, og var gammel, og jeg fikk på "en måte" min vilje, han fikk dø uten at han visste det, og slapp slakteriet. vega, er ikke dyrepsykolog....
Agenta Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Dette er utrolig spennede! Gleder meg til å lese! Vega: Hvor utdanner man seg til dyrepsykolog? Finnes det en formell utdannelse i det altså? Det hadde vært kjempefint i så fall. Er en del dyr som trenger det. Kan du fortelle om healingen du kan gi dyr? Hvordan fungerer det? Tar du bort uønsket energi og tilfører positiv, eller hva? Hvordan føler du deg selv i en slik prosses? Jeg tror også at alle har telepatiske evner, men at få er åpne nok til å få det til. Mange vet jo ikke selv hva de føler, så hvordan skal de da kunne kjenne hva andre føler.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Agenta, jeg aner ikke hvordan man får det til. Jeg har drevet med dyr siden jeg ble født, og - meditasjon så kanskje det har åpnet noe hos meg, men jeg vet ikke om jeg kan det overfor alle (håper ikke jeg kan telepatere med alle, det hadde blitt slitsomt, i alle fall når det angår mennesker) Men jeg har alltid hatt god kontakt med alle slags dyr. Noen ganger er jeg sanndrømt, men det er i få tilfeller, heldigvis. De fleste drømmene dreier seg om min egen frykt, eller ønsker. Her er en link, men jeg vet ikke hvor seriøs den er: http://www.dyrekommunikasjon.no/ Jeg har aldri gått på kurs, men jeg har lyst til å lære mer. Når jeg har healet dyr, så får jeg varme hender og sender hvitt lys, gjennom en lysport som jeg må åpne (det krever energi og man blir sliten etterpå). Hendene mine kan bli brennende varme. Etterpå føler jeg meg sliten, og hvis jeg er sliten fra før, klarer jeg ikke å få det til (og jeg orker ikke forsøke). Jeg tar bort uønsket energi, og tilfører positiv, men etterpå må jeg rense meg selv. Men jeg har oppdaget at dyr ikke kan dette, ??? de kan sikkert heale, men de tar opp eierens problemer og kan trøste (dyr kan trøste), men de vet ikke hvordan de skal bli kvitt evt. dårlig energi fra et sykt menneske. Hvis du f.eks. har vært deppa selv og hunden eller hesten sturer pga det, så hjelper vann. Et bad/spyling/dusj. Men nå høres det ut som om jeg er en dyrepsykolog, og det er jeg ikke. Telepati går ut på å sende bilder av hva som har skjedd og hva som skal skje. Dette oppfatter dyr lett. Mye lettere enn oss mennesker. Men jeg er ikke ekspert, og jeg har bare erfaring fra de dyrene jeg kjenner. Eieren til bikkja jeg pleier å passe, er ikke fremmed for å gå til en tolker, pga. at bikkja har par problemer, fysisk. Jeg er en idiot-magnet når det gjelder dyr. Men jeg oppdaget det for sent. For noen år siden (en del) pleide man bare avlive dyr som var syke. Jeg vet ikke selv om jeg er en som kan heale, eller om dyrene merker at jeg - vel, jeg tror jeg kan heale til en viss grad, men å være tankeleser. ...Jeg vet ikke. For jeg klarer alltid roe bikkja med tankene og telepati, men jeg klarer ikke motta hva som er galt. Høres jo helt sinnsvakt ut at jeg kan roe ned en bikkje med bilder og telepati, men jeg har sett det. I går fikk jeg også et spørsmål fra bikkja, han stirrer og stirrer og spør og gir seg ikke. "hva skjer nå" Jeg sendte et bilde/film telepatisk om hvilken reise og ferie han og eieren skulle på. Da livnet han til og ble glad, fordi han visste at han fikk være med, og ikke måtte være på pensjonat. Mer vet jeg ikke. Se på linken, den kan fortelle mer. Jeg kan ikke dette, jeg driver ikke med det, men føler jeg må svare dyr jeg kjenner. vega
MiNNieMooSe Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Hei! Leste litt her inne her forleden og synes dette emnet er meget interressant. Jeg elsker dyr og vil gjøre alt for at mine dyr skal ha det bra, de er barna mine. Jeg har også begynt å ri på en hest, har gjort det i mange år før, men tatt det opp igjen nå, etter noen år uten. Jeg nevnte dette for eieren hans, som har flere hester. Da sa hun at hun pleier å ha en mann med disse evnene i stallen ganske ofte/ fast. Hun sa at noen ganger så ble han så dårlig da han fikk kontakt med dyret og kjente (på sin egen kropp) hvor hesten hadde vondt, at han faktisk måtte kaste opp!!!!! Han har visst hjulpet mange mennesker også... Han skal komme på stallen veldig snart og da skal jeg jammen dra ned å se. Gleder meg masse! Synes dette er kjempe spennende... Synes det var veldig rart idag, for jeg og eieren til hesten red en tur med hver vår hest, og foret kvelds da vi kom hjem.. Jeg merket at hesten var litt rar idag, akkurat som noe plagde ham.. Var litt urolig... Og da vi foret så spiste han ikke maten sin..Han stod og tittet ut av vinduet sitt. Ble litt engstelig, må sende en melding til eieren og høre om alt er bra...
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Han kaster opp pga? Klarer han å lege hestene? Jeg vet at hester er utsatte dyr, som ofte blir behandlet feil, men en dyretolk som kaster opp, er kanskje ikke klar for oppgaven? Det høres ut som en kirurg som ikke tåler synet av blod og besvimer, men hva vet jeg... Høres useriøst ut, har du sett han kaste opp eller er det bare noe han sier??? Noen menn, særlig i hestemiljøer, sier jo hva som helst for å sjarmere jentene i stallen... (samtidig høres det ikke så sexy ut å fortelle at man spyr...) En som kan heale, spyr ikke?? men det kan vel kanskje skje dersom han får overført energi fra dyret som er særdeles dårlig - dvs. han tar dyrets plager på seg. Men en som kan heale, kan også rense seg... I alle fall må han lære det, ellers kan han bli syk selv. Det er min teori. Jeg har ikke hørt om lignende engang, men jeg er ikke noen terapaut. vega Endret 11. juli 2006 av Vega
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå