razmatazz Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 Jeg hadde nok vært litt skeptisk til å sende en gjeng på 11 år alene. Men kunne sikkert sendt dem avgårde hvis det f.eks. var noen eldre søsken med (si over 16).
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 18. juni 2006 #22 Skrevet 18. juni 2006 Mine barn kommer aldri til å få lov til å bade uten at voksne er med!! Dvs fram til de er 18 år! Stakkrs barn, tenker sikkert noen - men på dette område er jeg hysterisk. Jeg sa akkurat til mannen min igår at jeg tror neppe jeg hadde tillatt at de får dra med andre voksne enn meg selv og gubben. Stoler ikke på at noen andre greier å passe like godt på. Drukningsulykker er så meningsløse og unødvendige. ← En 17åring som ikke får lov å bade uten foreldrene til stede? Et barn som ikke får lov å være med venners familie på stranda, må fritas for svømming i gymmen i både grunnskole og VGS, ikke være med venner på ferie i sommerhalvåret, aldri dra på stranda med vennegjengen fram til 18års alder? Det blir kult å forklare for sommerflørten og vennegjengen! Og når de passerer 18 har de tillegnet seg svømmeferdigheter de ikke har hatt før.
razmatazz Skrevet 18. juni 2006 #23 Skrevet 18. juni 2006 En 17åring som ikke får lov å bade uten foreldrene til stede? Et barn som ikke får lov å være med venners familie på stranda, må fritas for svømming i gymmen i både grunnskole og VGS, ikke være med venner på ferie i sommerhalvåret, aldri dra på stranda med vennegjengen fram til 18års alder? Det blir kult å forklare for sommerflørten og vennegjengen! Og når de passerer 18 har de tillegnet seg svømmeferdigheter de ikke har hatt før. ← Enig med deg jane how. Synes det er litt drøyt med 18 års grense på å svømme uten foreldrene til stede, spesielt hvis det er andre ansvarspersoner der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå