Gjest Lillemor43 Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Er ganske ny her inne, og har sittet og lest litt igjennom emnene trekant/swingers Det er jo ganske innlysende at de som starter tråden er nysgerrig på det. Men det som er litt merkelig er at det kun er negative svar Nå vet jeg at det er ganske mange som praktiserer åpne forhold og partnerbytte. Hvor er alle de menneskene som kan dele av sin postetive og negative oppleveser :icon_question: Er det bare for alle som er her Personlig har vi bare posetive erfaringer med det. Ikke så mange riktignok, men de som har vært har vært flott oppleveser. Og vi elsker hverandre ikke noe mindre av den grunn Så tilgi meg om dette er et forum hvor sånne ting ikke er dikuterbare. Husk jeg er nybegynner her Men det kunne være spennende å høre andre menneskers opplevelser og erfaringer rundt dette. Og for dem som nå tror jeg vil ha detjalerte beskrivelser av andre menneskers sexliv, så vil jeg si: Det vil jeg IKKE. Det jeg ønsker er å høre fra dere som har prøvd det eller som ønsker å prøver det
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Er ganske ny her inne, og har sittet og lest litt igjennom emnene trekant/swingers Det er jo ganske innlysende at de som starter tråden er nysgerrig på det. Men det som er litt merkelig er at det kun er negative svar Nå vet jeg at det er ganske mange som praktiserer åpne forhold og partnerbytte. Hvor er alle de menneskene som kan dele av sin postetive og negative oppleveser :icon_question: Er det bare for alle som er her Personlig har vi bare posetive erfaringer med det. Ikke så mange riktignok, men de som har vært har vært flott oppleveser. Og vi elsker hverandre ikke noe mindre av den grunn Så tilgi meg om dette er et forum hvor sånne ting ikke er dikuterbare. Husk jeg er nybegynner her Men det kunne være spennende å høre andre menneskers opplevelser og erfaringer rundt dette. Og for dem som nå tror jeg vil ha detjalerte beskrivelser av andre menneskers sexliv, så vil jeg si: Det vil jeg IKKE. Det jeg ønsker er å høre fra dere som har prøvd det eller som ønsker å prøver det ← Hvis du leter litt i de trådene som omhandler trekantsex, så vil du nok finne ut at "motstanderne" er de som ikke selv har erfaring. Jeg VET at trekantopplevelser kan være en veldig fin opplevelse for et par. Men det krever at paret er samkjørt om det, og at de har et trygt og tillitsfullt forhold som har noen år på nakken.
Gjest Gjest_pija_* Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Hei! Jeg og samboeren min planlegger trekant, men først og fremst er vi kunn ute etter en jente som jeg kal kose meg med mens han tar meg.. Så tar vi det heller derifra.. Ikke vits i å hoppe ut i noe man ikke er så sikker på! Men det er viktig at man er åpne og ærlige om det, at man kjenner hverandres grenser,og ikke minst holder seg innenfor dem å! Mange som krangeler og styrer etter noe slikt,men så lenge tilliten er der skal det vell gå greit:) Har hørt mange delte meninger om dette,men smaken er jo som baken- den er delt:)
Nabodama Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Hei! Jeg og samboeren min planlegger trekant, men først og fremst er vi kunn ute etter en jente som jeg kal kose meg med mens han tar meg.. Så tar vi det heller derifra.. Ikke vits i å hoppe ut i noe man ikke er så sikker på! Men det er viktig at man er åpne og ærlige om det, at man kjenner hverandres grenser,og ikke minst holder seg innenfor dem å! Mange som krangeler og styrer etter noe slikt,men så lenge tilliten er der skal det vell gå greit:) Har hørt mange delte meninger om dette,men smaken er jo som baken- den er delt:) ← Husk at den jenta dere er "ute etter" kan hende vil kose litt med ham også. Ikke sikkert hun følger planen deres, og ser seg fornøyd med å kose med kun deg, mens hun ser på at får hele moroa. Hva hvis hun begynner å ta for seg, hva gjør du da? Og hva gjør mannen din i "kampens hete"? Jeg tror ikke en kan planlegge sånt så lenge en også planlegger hva en tredjeperson skal gjøre. Han eller hun har jo også en egen vilje. Tror du kan bli nokså skuffet hvis du regner med at hun holder seg til deres plan, bedre å hoppe i det og se hvordan det går. Husk, den andre jenta er ikke en "ting" du skal kose deg med.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Det er vel da strengt tatt bare å finne seg ei jente som har tålmodighet til å være med på denne planen det? Så burde ting gå greit. Og snakke gjennom alle mulige hendelser på forhånd =) LYKKE TIL! =) Hadde sikkert vært spennende å prøvd dette =) -S-
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Husk at den jenta dere er "ute etter" kan hende vil kose litt med ham også. Ikke sikkert hun følger planen deres, og ser seg fornøyd med å kose med kun deg, mens hun ser på at får hele moroa. Hva hvis hun begynner å ta for seg, hva gjør du da? Og hva gjør mannen din i "kampens hete"? Jeg tror ikke en kan planlegge sånt så lenge en også planlegger hva en tredjeperson skal gjøre. Han eller hun har jo også en egen vilje. Tror du kan bli nokså skuffet hvis du regner med at hun holder seg til deres plan, bedre å hoppe i det og se hvordan det går. Husk, den andre jenta er ikke en "ting" du skal kose deg med. ← Det er alltid like morsomt hver gang vi serveres de teoretiske frasene til de uerfarne motstanderne av det å i blant være flere enn to ved sex. Disse skjønner ikke at et par bruker LAAANG tid på å velge 3dje personen, og at man deretter holder seg til denne personen gjennom lengre tid, nettopp fordi det "funker" riktig.
Nabodama Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Det er alltid like morsomt hver gang vi serveres de teoretiske frasene til de uerfarne motstanderne av det å i blant være flere enn to ved sex. Disse skjønner ikke at et par bruker LAAANG tid på å velge 3dje personen, og at man deretter holder seg til denne personen gjennom lengre tid, nettopp fordi det "funker" riktig. ← Jada, sikkert morsomt. Det høres bare ut som den tredje personen er en ting dere kan gjøre hva dere vil med, og det ble ikke helt riktig for meg. Men for all del, gjør som dere vil.
Gjest Lillemor43 Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Helt enig med deg denne gangen nabodama En tredjeperson er ikke en ting, og skal vises like mye respekt som man selv vil ha. Alle innvolerte parter i en slik setting bør være trygge på hverandre og sette grenser sammen.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Det høres bare ut som den tredje personen er en ting dere kan gjøre hva dere vil med, og det ble ikke helt riktig for meg. Men for all del, gjør som dere vil. ← Det er ikke slik det funker. Alle deltakerne viser hverandre såpass respekt, at ingen "bruker" noen på en måte som er uønsket. Hvis et par og en tredjeperson har hatt et par trekantopplevelser i året i f eks 5-6 år, så tyder det på at alle tre er fornøyd, ikke sant?
Gjest Varg-Menja Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Husk at den jenta dere er "ute etter" kan hende vil kose litt med ham også. Ikke sikkert hun følger planen deres, og ser seg fornøyd med å kose med kun deg, mens hun ser på at får hele moroa. Hva hvis hun begynner å ta for seg, hva gjør du da? Og hva gjør mannen din i "kampens hete"? ← Dette er da ting en snakker om på forhånd? Kommunikasjon er selvsagt viktig hele veien. Når det gjelder "hva man er ute etter" er det veldig viktig å være bevisst og tydelig på dette, så da er det bedre å formulere det så konkret som her, enn å pakke det inn i vage romatiske vendinger ingen av de involverte helt skjønner hva innebærer.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Dette er da ting en snakker om på forhånd? Kommunikasjon er selvsagt viktig hele veien. Når det gjelder "hva man er ute etter" er det veldig viktig å være bevisst og tydelig på dette, så da er det bedre å formulere det så konkret som her, enn å pakke det inn i vage romatiske vendinger ingen av de involverte helt skjønner hva innebærer. ← Nettopp!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Er du en av personene i parret ? eller tredjeperson ?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 Er du en av personene i parret ? eller tredjeperson ? ← Spør du Lillemor43 eller meg(gjest) som har noen innlegg i denne tråden?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 Altså hvis det er så fælt for 3. person så står han/hun over neste gang? Dere trenger faktisk ikke beskytte denne 3. personen som kanskje ikke engang trenger beskyttelse... sprøtt =) -S-
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Jeg spørr nog deg AKA Gjest ja : ) ← Jeg vet ikke hva AKA er for noe, men hvis du spør meg/gjest som har vært innom denne tråden med noen innlegg, så er jeg ene halvdelen av paret.
Gjest Piper Skrevet 18. juni 2006 #17 Skrevet 18. juni 2006 Dette er da ting en snakker om på forhånd? Kommunikasjon er selvsagt viktig hele veien. Når det gjelder "hva man er ute etter" er det veldig viktig å være bevisst og tydelig på dette, så da er det bedre å formulere det så konkret som her, enn å pakke det inn i vage romatiske vendinger ingen av de involverte helt skjønner hva innebærer. ← Om nå alt hadde fungert så bra i praksis da, men beklageligvis gjør det ikke det. Det er vel derfor enkelte avslutter forholdet etter en slik opplevelse, for alle er ikke like glamourøse som det enkelte vil ha det til. For noen fungerer trekant kjempe flott, men for enkelte blir det avslutingen på det man trodde var et godt forhold. Det er en ting å tenke det i teorien, noe helt annet i praksis. Og om jeg har hatt det eller ikke, spiller liten rolle.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #18 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har hatt trekant, både som halvparten av et forhold, og som tredjepart. Den andre jenta var den samme, da. Så først var hun sammen med meg og min type, en stund senere var jeg sammen med henne og hennes nye type (da var det slutt med min type). Begge deler var fint og hyggelig og flott, helt greit. I dag har vi hver vår nye type, vi er gode veninner, men tenner ikke lenger på hverandre. Gode minner som våre nåværende typer ikke vet om...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #19 Skrevet 18. juni 2006 Om nå alt hadde fungert så bra i praksis da, men beklageligvis gjør det ikke det. Det er vel derfor enkelte avslutter forholdet etter en slik opplevelse, for alle er ikke like glamourøse som det enkelte vil ha det til. For noen fungerer trekant kjempe flott, men for enkelte blir det avslutingen på det man trodde var et godt forhold. Det er en ting å tenke det i teorien, noe helt annet i praksis. Og om jeg har hatt det eller ikke, spiller liten rolle. ← De som avslutter et forhold etter en trekant, er neppe etablerte trygge forhold som har vart noen år. Det er nok mer "light-forhold" som prøver trekant som "siste utvei" før bruddet. Egentlig dømt til og mislykkes. Syns for øvrig det spiller en viss rolle om du har hatt trekant eller ikke i ditt forhold, når du opptrer "belærende".
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #20 Skrevet 18. juni 2006 De som avslutter et forhold etter en trekant, er neppe etablerte trygge forhold som har vart noen år. Det er nok mer "light-forhold" som prøver trekant som "siste utvei" før bruddet. Egentlig dømt til og mislykkes. Syns for øvrig det spiller en viss rolle om du har hatt trekant eller ikke i ditt forhold, når du opptrer "belærende". ← Enig egentlig. Man må vel egentlig stille seg spørsmålet om det er verdt å leve i et forhold som kanskje ikke er godt nok. Men hangler seg gjennom livet med en partner som man kanskje ikke har det så godt som man burde hatt det med. Da kan det vel være like godt å finne ut av dette på et tidligere stadie? Slik at man ender opp med den man virkelig passer godt med? -S-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå