Gå til innhold

Selvbruning i ansiktet - hvor ofte?

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Lurer rett og slett på hvor ofte man bør smøre seg med selvbruningskrem i ansiktet for å opprettholde fargen? (50-50 lotion og selvbruningskrem)

Hvor ofte smører du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg smører meg hver 3-4 dag sånn omtrent. Bruker en selvbruning som er spesielt beregnet til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren så sprayer jeg ansiktet en gang i uken, nå om sommeren så bruker jeg ikke selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg bruker selvbruning i ansiktet ca to ganger i uken tenker jeg. (Bruker da selvbruning beregnet på ansikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
(Bruker da selvbruning beregnet på ansikt)

Hva slags selvbrunere finnes det for ansiktet? hvilken vil du anbefale?

Og smører dere nedøver halsen og brstet også? Hvor lar dere skillet gå?

Og dere smører vel resten av kroppen også, ser jo litt rart ut å være brun i ansiktet, men armer, bryst og bein er kritthvite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange ulike for ansiktet, jeg har Sublim Bronze fra L'Oreal og er veldig fornøyd med den; den er for både ansikt og kropp. Men i ansiktet bruker jeg en blanding av selvbruningskrem for kropp og ansiktskrem (et blandingsforhold på cirka halvt om halvt) fordi jeg syns Sublim Bronze blir litt mørk.

Jeg smører nedover halsen med samme blanding. De gangene jeg smører kroppen med selvbruning toner jeg den oppover mot halsen, har altså selvbruning på brystet, skuldrene osv også. Har selvbruning på omtrent hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og dere smører vel resten av kroppen også, ser jo litt rart ut å være brun i ansiktet, men armer, bryst og bein er kritthvite..

Jeg bruker Clarins Liquid Bronze i ansiktet. Den gir ikke så mye farge og tørker ikke ut huden. Smører ut mot ørene og ned over halsen og på brystet med denne.

Til kroppen bruker jeg Sublime Bronze Gel. Smører som regel bare armer og bein.

Endret av Blanca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøte Dior Bronze gel for ansiktet for et par dager siden. Liker den veldig godt. Lukter godt og gir diskret farge. Har ikke klart å bli skjoldete med den. Ser ut til å holde med hver tredje dag med denne.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...