Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har nettopp fått differin av legen min som jeg spurte om jeg kunne få etter å ha lest på kremt... forumet at det kan være bra for huden min... Det står på pakken at det er for acne, men det har jeg jo ikke. Problemet mitt er små prikker i huden som visstnok er noe talg greier... Noen som har erfaringer med Differin?
Gjest Tanita Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Det er jo sterke greier så være litt forsiktig iallefall...
Beam Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 På meg hjalp det ikke. Men nå hadde jeg litt værre problemer enn bare små prikker.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Hmmmm.... Kanskje det kunne funke mot keratosis pilaris og.
Gjest Fantus Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Huden blir veldig ofte rød og flasser litt de første ukene man bruker Differin. Og så tar det en 3 ukers tid før man ser noen særlig annen effekt.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Huden blir veldig ofte rød og flasser litt de første ukene man bruker Differin. Og så tar det en 3 ukers tid før man ser noen særlig annen effekt. ← Takk for svar Jeg har ikke brukt den så mange dager enda, men har heldigvis ikke blitt rød og ikke har jeg flasset. Håper det fortsetter slik fremmover
Rexina Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også fått Differin nå for hudproblemene mine, men jeg lurte på hvordan jeg skal bruke den.. Skal den brukes under funktighetskremen eller over? Og hvor lang tid tar det før man kan påføre (fuktighets) kremen over..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå