Gå til innhold

brudebukett

Amber

Anbefalte innlegg

jeg så noen her som hadde lagt ut link til en brudebukkett som gikk i en litt mørk rød farve... lurer på om det var calla blomster..

egentlig liker jeg ikke calla, men det der var fin! Noen som husker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Virker som om alle på KG skal ha denne buketten. Stemmer det eller?

Vær obs på at buketten er litt røff, slik at den kanskje ikke passer til en elegant og klassisk brudekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Til å begynne med falt jeg totalt for denne buketten. Den er kjempeflott, men etterhvert har jeg funnet ut at den ikke passer til kjolen min. Jeg har rett og slett en for enkel og klassisk kjole til at jeg kan ha en slik bukett. Derfor ender jeg nok opp med en vanlig standard bukett med roser...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke jeg!!!!

likte ikke buketten i det hele tatt. og det må liksom stemme med kjolen og. Jeg skal ha en laang smal bukett i rødt og hvitt og grønt..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha den buketten heller! Bare fant frem linken til Lille. Jeg vurderte den sterkt, for den er jo dødsfin, men kom frem til en annen med flere typer blomster i.

¤CEL¤1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-03-20 11:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke snakk om at jeg skal ha denne buketten. Liker den ikke i det hele tatt, er altfor streng. Godt vi har forskjellig smak dere, ellers hadde det vært kjedelig, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syntes den Snorkfrøken valgte var kjempeflott, men jeg skal ikke ha noen av disse. Jeg velger hvilken type bukett jeg skal ha i morgen:-) Det blir nok no gult ja .)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

August:

Kjempefin....

Men hvor tidlig bør en bestille brudebukett?1212[ Dette Innlegg er endret av: gulle den 2002-03-22 18:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal jeg ha også - er den ikke flott -liker så godt den avslutningen - blir litt eventyraktig synes jeg!

icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha denne buketten, men det er det eneste jeg vet å, mannen i mitt liv har bestilt bukett til meg, og den ser jeg desverre ikke før om 118 dager.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så en får lyst til å gifte seg du ..... ja, bare for å få en slik fin blomster-bukett altså..... icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...