Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som mange andre, falt for håndkremen. Hva annet bør jeg prøve? Har de produkter for barn?

Skrevet

Alle produktene jeg har prøvd der så langt har jeg vært veldig fornøyd med. Jeg vet ikke hvilken håndkrem du mener. Den fete i en sølvtube liker jeg godt, men den er altfor fet til å brukes på dagtid. Jeg foretrekker den som heter Daily Hand Lotion med olivenolje i en hvit pumpeflaske, trekker raskt inn i huden og lukter herlig også. Ellers liker jeg Verbena-serien godt, spesielt parfymen og Soothing Body Ice Gel, lukter vidunderlig! Favoritt-body lotion er den i en grønn flaske som bare heter Body Lotion relaxing action. Fotkremen (også i en sølvtube lignende med håndkremen) er også fin, det samme er Shea Butter lip balm stick. Ja, jeg er rimelig hekta kan du si. :) Jeg tror ikke de har produkter spesielt for barn.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Er som deg også svært hekta på L'Occitane sine produkter om jeg kan si det på den måten :)

Håndkrem både på skrivebordet hjemme og en liten i vesken. Den er bare helt unik og herlig!

Mandel dusjoljen godt plassert i dusjen. Mild og behagelig duft og ikke så uttørrende på huden som foreks. en såpe vil være. Har også den milde body lotionen i mandel. Skjønn! Og en noe mer rik body ceam i Shea serien til dager jeg er ekstremt tørr. En på krukke med 25% shea. Virkelig smelter på huden. HErlig skjønn!

Jeg er avhengig rett og slett. Endelig så fornøyd etter lang "lete tid".

Handler i butikken i Sandvika. Jentene er så imøtekommende og søte der :) koselig atmosfære. ..

Om de har noe spes for barn?? hmmm.. vet ikke.. men vet at serien deres i Honning anbefales ung, sensitiv hud og svært godt kan benyttes på barn. De har et søtt skumbad og en mild såpe i Honning serien som sittert er ideell! :)

• Liker 1
Skrevet

Håndkremen og fotkremen i sølvtuber er et must! (Shea Butter).

Kan ikke leve uten. Har ikke fått prøvet andre produkter enn disse to, men kommer garantert til å gjøre det.

Skrevet

Får en kjøpt denne serien på nettet?

Skrevet (endret)

I tillegg til flere av håndkremene, er jeg veldig begeistret for mandelolje dusjsåpen og mandelbodylotionen. Lukter mildt og nydelig og føles veldig bra! Fotkremen er jeg også en stor fan av.

(Dette er vel mer eller mindre de produktene jeg har testet fra merket, men på grunnlag av erfaringene kommer jeg garantert til å teste ut flere av produktene).

Du får kjøpt noen av tingene på SN, men de har ikke et veldig godt utvalg.

Endret av Sprilla
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Til deg som lurer på om en får kjøpt produktene via nett: Hmmm... tror ikke det.. men bor du i en 7i nærheten av Oslo, Stavanger eller Bergen, så er det ikke langt til nærmeste butikk.

Jeg handler fast på en på sandvika senteret. Der er utrolig bra service også! :)

Skrevet

Jeg må visst snart innom denne butikken ja.....

Skrevet

Må bare si meg enig med andre her, er svært fornøyd med produktene fra L`Occitane, bla. hele Verbena serien, fantastisk god lukt. Liker også veldig godt Shea Butter håndkremen(den i sølvtube), samt lip balmen.

For oss som bor i byer uten egen butikk, syns jeg utvalget på SN er helt ok. Selges også på parfymeriet i avgangshallen på Gardermoen.

Skrevet (endret)
For oss som bor i byer uten egen butikk, syns jeg utvalget på SN er helt ok. Selges også på parfymeriet i avgangshallen på Gardermoen.

Nå måtte jeg naturligvis inn på SN for å sjekke ;) Utvalget har visst kommet seg noe fra jeg var inne sist... Fortsatt savner jeg riktignok noen produkter (deriblant mandeldusjolja) men det har utvilsomt skjedd en bedring :klappe:

Kom samtidig på at den ene herreserien lukter ganske god. Sambis digger den. Ikke så gale priser heller.

Endret av Sprilla
  • 9 år senere...
Skrevet

Hei, jeg har aldri brukt disse produktene, men prøvde nå en krem som min datter brukte. Den virket veldig fin, så jeg vil prøve meg på noen produkter her - da er mitt spørsmål: Jeg fant en nettbutikk og frakt 59kr, men ser også det er en butikk her jeg bor. Har de samme produktene i butikk som på nett og blir prisene de samme? (Kremen jeg prøvde vil jeg i første omgang kjøpe, det er Pivoine Sublime Crème Perfectrise)

Skrevet

Jeg er helt avhengig av almondy serien. Dusjskrubben er famtastisk, og bodylotionen gjør huden silkemyk samtidig som huden er fuktig i flere dager nå på vinteren. 

Fikk noen ansiktskremer til jul, jeg har ikke prøvd dem enda da jeg vil bruke opp de jeg har først. Jeg gleder meg veldig til å teste. 

Skrevet
10 minutter siden, GudrunO skrev:

Hei, jeg har aldri brukt disse produktene, men prøvde nå en krem som min datter brukte. Den virket veldig fin, så jeg vil prøve meg på noen produkter her - da er mitt spørsmål: Jeg fant en nettbutikk og frakt 59kr, men ser også det er en butikk her jeg bor. Har de samme produktene i butikk som på nett og blir prisene de samme? (Kremen jeg prøvde vil jeg i første omgang kjøpe, det er Pivoine Sublime Crème Perfectrise)

De store L'Occitane butikkene pleier ha inne det samme som nettbutikken har.

Hvorfor ikke ta en sving innom i butikken der du bor og sjekke litt? 

Skrevet

Åh! Elsker håndsåpen og dusjsåpen fra L'Occitane, veldig fin på en litt tørr vinterhud. 

Skrevet

Jeg elsker disse produktene. De virker faktisk og prisen er til å leve med!! 

Annonse
Skrevet (endret)

Endret av a l'orange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...