Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere brukt St Tropex selvbruningslotion og vært veldig fornøyd. Har derfor bestillt denne på LF og gledet meg stort til å bruke den. MEN - den virker ikke! Jeg har peelet og gjort huden klar for selvbruning, og deretter smurt på St tropez som vanlig. Den er vanskelig å smøre ut, legger seg i dynger på huden og trekker ikke inn. Farger sengetøyet VELDIG brunt og i dusjen neste morgen renner bare alt av farge av. Slik skal den da IKKE være!? Har noen opplevd det samme? Jeg kommer til å sende en klage til LF og be om å få bytte produktet. Jeg har brukt den nå to netter på rad og jeg er like blek.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Nei, sånn skal den ikke være. Det er som jeg har sagt før - LF hender de kjøper inn gamle produkter fra konkursleverandører i andre land! Derfor er de gamle, så du må sende de en email og forklare og sende den tilbake og få en ny en. Lykke til!

Skrevet
Nei, sånn skal den ikke være. Det er som jeg har sagt før - LF hender de kjøper inn gamle produkter fra konkursleverandører i andre land! Derfor er de gamle, så du må sende de en email og forklare og sende den tilbake og få en ny en. Lykke til!

Kan du kutte ut med den bullshiten der? Jeg har sjekket dette opp med LF og de kjøper i fra Dermalogica og andre hovedleverandører. Slutt å spre rykter. :klaske:

Skrevet

Jo, den er sånn. Jeg antar du har kjøpt den tykke brune varianten. Det er favoritten min, og den er akkurat sånn du beskriver. Forskjellen er vel at den gjør meg veldig brun, mens du fortsatt er blek? Denne SKAL vaskes av, derfor renner den av. Og ja, sengetøyet mitt er brunt om jeg sover med den om natten. Derfor er det mest gunstig å sove med pysj, eller ha den på om dagen i over 4 timer. Ikke skyld på LF. Vet ikke hvilken type du har prøvd før.

Gjest Tanita
Skrevet

Ok greit! Det er bare hva jeg har fått med meg, men jeg skal holde det for meg selv heretter. ;)

Skrevet
Jo, den er sånn. Jeg antar du har kjøpt den tykke brune varianten. Det er favoritten min, og den er akkurat sånn du beskriver. Forskjellen er vel at den gjør meg veldig brun, mens du fortsatt er blek? Denne SKAL vaskes av, derfor renner den av. Og ja, sengetøyet mitt er brunt om jeg sover med den om natten. Derfor er det mest gunstig å sove med pysj, eller ha den på om dagen i over 4 timer. Ikke skyld på LF. Vet ikke hvilken type du har prøvd før.

Jeg vet ikke om jeg tror på deg her:) Jeg får tydeligvis gjenta meg selv: Jeg har prøvd den en gang før, og den oppførte seg ikke slik. Og det er kanskje bare meg, men jeg trodde selvbruning skulle gjøre huden brun? Ivertfall brunERE. Jeg er i tillegg svært lys i huden og dette er derfor uakseptabelt. Min venninne bruker den hele tiden, og har ikke farget sengetøy. Jeg vet den skal dusjes av, men det får være grenser til mengder av farge som renner ned i sluket. Jeg "skylder" ikke på LF, men her er det mulig det har skjedd en glipp. Denne tråden er ikke en heksejakt på LF, men handler om at jeg ikke blir brun av "verdens beste selvbruner".

Skrevet

Til Tanita:

I en annen tråd nevner du at du har opplevd å få gamle St.Tropez produkter. Uten å trekke LF inn i dette (Mange er følsomme overfor det tema :)), hvordan oppdaget du at den var gammel? Oppførte den seg slik som jeg beskriver, og er du enig i at det må være noe feil her?

Skrevet (endret)

Jeg har nå kontaktet LF og forklart situasjonen. De var enige i at dette ikke er normalt for St Tropez Selvbruningslotion, og sender meg derfor en ny flaske. De mente dette måtte være en "faulty batch". Håper min nye flaske er ok, hvis ikke gir jeg opp :forvirret:

Endret av Mint
Skrevet

Jeg snakker bare med meg selv her:) Men hvis noe skulle være interessert, har jeg mottatt min nye flaske St Tropez, og produktet er et helt annet enn det jeg fikk første gang. Både lukt, konsistens og virkning er annerledes. Så nå er jeg fornøyd igjen, og kan fremdeles si at St Tropez er verdens beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...