Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Yessda folkens! Jeg skal grille i dag med noen klassevenner siden jeg aldri ser dem igjen, og etterpå skal vi på byen. Jeg husker for en tid siden jeg leste her at utringet topp og kort skjørt er en uting. Jeg har en orange med forskjellige fargede ruter halterneck-topp (kjøpt på hennes. De som vet hva jeg snakker om, den er så stygg at den ble pen) Har et svart skjørt kjøpt i italia som er ganske kort men med to lag. Det ytterste er litt lengre enn det under og går opp og ned i spisser med "snøringer" på. Jeg tenkte dette her kan funke sammen, nettopp pga det ytterste laget på skjørtet. Da ser det ikke så horete ut. Argh er ikke vant til å kle meg pent Sko er bare sånne åpen tå med remmer over, 5 cm høye som blir litt lavere foran. Sorte de og sjø!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg synes ikke dette er horete på sommeren! Det er varmt jo!
Gjest Embla s Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Syns det høres fint ut jeg! Og tror det er mer enn lengden på skjørtet/utringningen som gjør at noen ser horete ut!
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Oki takk for svar men problemet er bare at det er kortkort under dette gjennomsiktige laget, ikke så kort du kan se skumle saker når jeg bøyer meg men likevel.. men du har helt rett, det er VARMT! Tilogmed om natta!
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Bare prøv å ikke falle for fristelsen og se hvor mange grillpølser du får plass til under skjørtet..
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Haha! :D Jeg gidder ikke pølse meg nei! Eller se om jeg får plass til mobilen mellom puppa slik ei annen som skal dit pleier Går horer i jeans? Har de sprettet opp mellom beina da tro?
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Haha! :D Jeg gidder ikke pølse meg nei! Eller se om jeg får plass til mobilen mellom puppa slik ei annen som skal dit pleier Går horer i jeans? Har de sprettet opp mellom beina da tro? ← Hvis det er ei som pleier det, så tror jeg du kan komme i trusa og komme i fra det med æren i behold Forøvrig tipper jeg de isåfall har en påsydd lapp festet med borrelås, for easy accsess.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 :hår: ja hun er ganske sånn "Heeeregud seee så store de er da " Ja jeg misunner de, det har jeg sagt også! Tror hun lever lenge på den
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 syntes ikke skjørtet hørtes noe fint ut, men toppen virker kul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå