Donnie Darko Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 Ja. Jeg klarte å sjarmere meg opp i senga til hu i svingen første kvelden iallefall.
Sahara Skrevet 18. juni 2006 #23 Skrevet 18. juni 2006 Tror jeg har det, har nesten alltid fått han jeg ville ha. Og nå har jeg vært sammen med samboeren i 11 år. Har ikke vært sammen med så mange før ham (4-5 stk), men har aldri blitt dumpa heller.
SW20 Skrevet 18. juni 2006 #24 Skrevet 18. juni 2006 Tja. Jeg har draget hvis jeg vil...problemet er bare at hver gang jeg flørter hemningsløst ender jeg opp med å såre noen til slutt. Så jeg har så og si slutta!
*melis* Skrevet 18. juni 2006 #26 Skrevet 18. juni 2006 Det lurer jeg på hvordan jeg kan vite ← Det lurer jeg også på. Hvilken måleenhet opererer vi med her?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #27 Skrevet 18. juni 2006 ja, jeg er da gift.. men kjøper skjelden drikke selv når jeg er ute på byen, tiltross for at jeg forteller at jeg er lykkelig gift.. menn er rare ← Hva synes mannen din om det?
Snasen Skrevet 18. juni 2006 #29 Skrevet 18. juni 2006 Det lurer jeg også på. Hvilken måleenhet opererer vi med her? ← JMan merker da sånt. Enten blir du sjekket opp, ellers blir du det ikke. Enkelt og greit altså.
Gjest 1111 Skrevet 18. juni 2006 #30 Skrevet 18. juni 2006 JMan merker da sånt. Enten blir du sjekket opp, ellers blir du det ikke. Enkelt og greit altså. ← Javisst blir jeg sjekket opp, men jeg trodde da at å ha draget var omvent, at man klarte å sjekke opp folk med suksess? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #32 Skrevet 18. juni 2006 Gutta venter litt med å sjekke meg opp, men når de først GJØR det, så mener de alvor. Har vel draget på de som ønsker et forhold, da. Det er forresten bedre enn å ha draget på de som bare vil få deg i bingen fortest mulig.
*melis* Skrevet 18. juni 2006 #33 Skrevet 18. juni 2006 Hvis det måles i hvor mange ganger man har blitt sjekket opp av brisne/fulle/dritings menn som vil ha deg med hjem, så har jeg vel draget. Måles det derimot i hvor mange skikkelige menn som på eget intiativ har sjekket meg opp edru, så vet jeg ikke helt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå