Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet når nrk har tenkt å sende sesong 6 av den tredje vakten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Endelig noen andre som lurer på den tredje vakten! Jeg begynte å lure på om det bare var meg.. Jeg aner ikke, men synes det er skuffende at det ikke er sendt flere episoder. Det virker som om de har gitt opp serien helt, nye episoder burde jo ha begynt for lenge siden..

Kanskje vi kan samle oss og skrive et felles brev til NRK med underskriftskampanje?!?

Skrevet

Jeg også. Den serien er så utrolig bra.

Skrevet (endret)

Sendte mail til NRK for en stund siden og spurte, da fikk jeg til svar at de hadde kjøpt rettighetene til sesong 6, og egentlig hadde planlagt å sende den etter påske, men at de av en eller annen grunn hadde bestemt seg for å utsette oppstarten. Så vi får vel bare vente og se.

Tror forresten jeg sender dem en ny mase-mail, jeg.

Endret av Jaya
Skrevet

Takk. Hold oss oppdatert da.

Skrevet

De burde få bedre sendetid på en slik kvalitetsserie! Irriterer meg at den blir sendt så seint og jeg MÅ jo se den siden den er så bra!

Skrevet

Det er en kjempebra serie! Håper Jaya får svar, du må holde oss oppdatert. Vi venter i spenning!

Skrevet

Jeg liker serien veldig godt, men den skulle gått litt tidligere på kvelden. Har nå fulgt med likevel, og syns den er sååå fin!

Gjest Gjest
Skrevet

De episodene de sender nå er jo repriser, regner med at de kommer til å sende de nye episodene tidligere på kvelden.

Gjest meya84
Skrevet

jeg digger også den serien!! Og har lenge lurt på om den finnes på dvd, men finner den ikke noe sted :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...