Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 får en del telefoner på mobilen fra et utenlandsk nummer, men aner ikke hvilket land det er fra. nummeret begynner på +1876 og er tilsammen 11 tall. hvor kan det være fra? et par ganger har jeg rukket å ta telefonen, men får bare et gebrokkent "hello?", og hvis jeg legger på eller sier stop calling me, så ringer de en eller to ganger til før det blir stille. så går det et par uker og så ringer de igjen. startet etter nyttår en gang, så de har ringt ganske mange ganger tilsammen. er det noen som kan spore opp utenlandske nummer, kan mobilselskapet (telenor) gjør det? jeg har ikke tenkt å ringe tilbake for å si det slik. *nysgjerrig*
Snibel Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Du kan ringe utenlandsopplysningen.. 1882, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 +1876 er iallfall fra Jamaica. ← kjenner ingen som er fra Jamaica, hva i alle dager...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Se i generell debatt om telefon fra kypros. Kanskje det er en sånn luretelefon som ringer deg og.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 men når jeg har fått tatt telefonen så sier de ingenting annet enn "hello?" på gebrokkent engelsk...
Dolly_WoW Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 hehe, samme har jeg opplevd. En eller annen tysker som hadde feil nummer, når jeg svarte snakket han som om han ikke hørte at jeg sa "feil nummer..osv".. sendte bilder av hunden sin og en gang... heldigvis har det sluttet. Men jeg klarte ikke å finne ut av hvem det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå