Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvorfor er dette ulovlig bortsett fra at det ser for jævlig ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Der svarte du jo selv...Er det ikke grunn nok at det ser for jævlig ut? ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jo men vi hadde en stor diskusjon om dette ute i går :tunge1: Jeg måtte bare kommentere at han som gikk sånn lignet på en turist og manglet bare stor vom og et kamera hengende over den! Bare for morro så klart.

Men han sto på sitt og sa han fryser på føttene og ga oss en i fleisen om at vi ikke akkurat bryr oss om hva vi kler oss i til vanlig så hvorfor skulle dette være så fælt for oss.

Han eide oss litt der egentlig. :)

Skrevet

Det er noe av det verste jeg ser.

Hvis han fryser sånn på føttene får han ta på seg vanlige sko, men sefølgelig det er jo ingen lov mot dette, så folk må jo får gjøre hva de vil.

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe jo men nå var det nå slik at vi var på stranden og han hadde gått i klikklakker hen dit. Så hadde han vært smart å ta med ekstra sokker. jeg tenkte det samme faktisk men fant ut det var unødvendig da jeg ikke orket å drasse med et ekstra par sko bare for å gå ut og grille.

Vet ikke hva som så verst ut, hans sandalsokker eller mine blåfrosne tæs!

Skrevet

Så lenge sokkene (eller strømpene) ser coole ut er det faktisk "inn" med sokker/strømper i sandalene nå for tiden.

Bare pass på og ikke bruke tennissokker lizåm.

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge sokkene (eller strømpene) ser coole ut er det faktisk "inn" med sokker/strømper i sandalene nå for tiden.

Bare pass på og ikke bruke tennissokker lizåm.

Aha - for en lettelse at du sa det, Sexy C, nå ble jeg virkelig beroliget :tunge1:

Skrevet
Aha - for en lettelse at du sa det, Sexy C, nå ble jeg virkelig beroliget :tunge1:

Bare hyggelig å være til hjelp vennen min. :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Bare hyggelig å være til hjelp vennen min.  :klem:

Ja, hva skulle vi gjort uten dine velmente tips? :klem::klappe:

Gjest gjesta
Skrevet

Det ser nå like jævlig ut likevel...

Skrevet (endret)
Det ser nå like jævlig ut likevel...

Ja det må du da få syntes. Selv syns jeg det kan være riktig så fint hvis man klarer å kombinere det riktig.

På catwalken for høst og vintermote 2006/2007 ser man modellene sprade rundt i pensko med ullsokker oppi. Tenke seg det! :overrasket::hakeslepp:

Endret av Sexy C
Skrevet

jeg synes det ser ulekkert ut uansett om det er på mannfolk eller modeller på catwalken.

skal jeg på stranda og bli der lenge slik at jeg kommer til å trene noe varmere en åpne sko, så tar jeg på meg sneackers fra starten av, med ankelsokker. det er da ikke SÅ overvarmt på dagtid, og dessuten skal jeg jo ikke ha på meg sko på stranda uansett, så det blir jo greit å ha dem på til stranda, ta dem av mens man er der og gå barbeint, for så å ta dem på igjen når det blir grilletid eller kaldt.

kunne aldri falt meg inn å ta på meg sokker i sandalene, og hadde nok flira godt om noen kompiser av meg gikk med det også.

Skrevet
jeg synes det ser ulekkert ut uansett om det er på mannfolk eller modeller på catwalken.

Hæ? Mannfolk eller modeller? :ler:

Nei men asså, noe sånt er ikke å anbefale. Vil tippe det er slike sandaler mange på KG går i, men noe sånt (til venstre for de som trenger veiledning, ja) er da bare søtt.

Skrevet

ja, var det vanskelig å forstå hva jeg mente med det?

jeg synes altså ikke det er lekker på mannfolk (alla det første bildet) og jeg synes heller ikke det er lekkert på modeller (alla det andre bildet).

generellt sett så synes jeg altså ikke det er pent med sokker i verken sandaler eller pensko, uansett hvem som har det på og hvor de har det på.

Skrevet
ja, var det vanskelig å forstå hva jeg mente med det?

jeg synes altså ikke det er lekker på mannfolk (alla det første bildet) og jeg synes heller ikke det er lekkert på modeller (alla det andre bildet).

Du må få mene hva du vil om det. Det var ikke det.

Jeg reagerte bare litt på formuleringen. "Mannfolk eller modeller." Som om menn ikke kan være modeller.

Ja, det var derfor jeg lo.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg spurte nå bare hvorfor det er ULOVLIG og folk blir direkte forbanna når de ser dette her.

Skrevet

ah.

vel, da skal jeg slutte å svare, for jeg blir mye mer lattermild en jeg blir forbanna. :ler:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
jeg spurte nå bare hvorfor det er ULOVLIG og folk blir direkte forbanna når de ser dette her.

Norges lover har et helt kapittel om sokker og sko, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...