Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har strawberrynet fått inn guerlain sitt solpudder! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips :klem:

Jeg har nr 20 fra før, men nå mot sommeren er jeg jo brunere, så trenger et mørkere.

Noen som har peiling hva som er hakket mørkere enn nr 20? evnt hva som kan passe noen som kan bruke nr 20.

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for tips  :klem:

Jeg har nr 20 fra før, men nå mot sommeren er jeg jo brunere, så trenger et mørkere.

Noen som har peiling hva som er hakket mørkere enn nr 20? evnt hva som kan passe noen som kan bruke nr 20.

Muligens nr. 2 (jeg har det selv). Nr. 3 og 4 er veldig gulaktige, synes jeg.

Selv har jeg lyst til å prøve det nye solpudderet til Dior, som kommer med tilhørende kost. Men jeg har ikke sett på fargene for å se om jeg finner noe som passer meg.

Skrevet
Selv har jeg lyst til å prøve det nye solpudderet til Dior, som kommer med tilhørende kost. Men jeg har ikke sett på fargene for å se om jeg finner noe som passer meg.

Dette kjøpte eg idag :) Er veldig nøgd, sjølv om eg er litt usikker på korleis eit bra solpudder skal vera (dette er mitt fyrste solpudder :hoppe: ). Hadde mest lyst på Guerlain sitt limited edition pudder, men det var utsolgt i heile Europa :overrasket:

Skrevet
Muligens nr. 2 (jeg har det selv). Nr. 3 og 4 er veldig gulaktige, synes jeg.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...