Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Det sies at i alle kvinner finnes det en blotter og i alle menn en kikker. Jeg lurer på om det er noe i det... Så derfor lurer jeg på: Har du noen gang gått naken hjemme, på hytta, skiftet klær eller lignende vel vitende om at det var rimelig mulighet for at noen "fremmede" av det motsatte kjønn kunne observere deg og at du opplevde en spenning ved dette? Har du noen gang kommet over en av motsatt kjønn som trodde vedkommende ikke ble observert og hvor du har tatt deg litt "ekstra god tid" og hvor du opplevde en spenning ved å titte?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg går naken ned i stua/kjøkken hver dag og lager mat når jeg er alene hjemme, pluss å sjekke temperaturen ute naken - da vet jeg jeg ikke fryser hvis jeg skal gå uten tøy! Det er masse busker og trær foran døra og den går ikke ut til noe annet enn vår egen hage men. Ja jeg liker å gå rundt naken, men å blotte meg? Husker i sommerferien da jeg hadde huset for meg selv. Vi hadde visst plutselig arbeidere ute på verandaen som jeg ikke visste om. Jeg har nå aldri slengt meg ned bak en kjøkkenbenk så fort. Så jeg liker ikke vise meg, jeg liker bare ikke klær! Alle skulle gått nakne så slipper vi klistrede klær og opp-pushede pupper jeg blir misunnelig på :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå