Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som har den? Er resten like bra som de to singlene som er kommet?

Videoannonse
Annonse
Gjest marthepia
Skrevet

Har ikke kjøpt den. Men jeg ble dritlei sangene hennes etter at jeg hørt dem 2 ganger. Dont save me...ÅH.. :forvirret:

Gjest Embla s
Skrevet
Har ikke kjøpt den. Men jeg ble dritlei sangene hennes etter at jeg hørt dem 2 ganger. Dont save me...ÅH..  :forvirret:

:ler: bra vi er forskjellige! Jeg syns den sangen er en av de beste poplåter jeg noensinne har hørt, den er rett og slett genial! Hvis jeg hører på radio i bilen og den sangen kommer, venter jeg i bilen til den er ferdig, så bra syns jeg den er! :)

Har bare hørt den ene sangen, så venter spent hva andre sier om resten av platen. :)

Skrevet

Synes Under the surface er nydelig, har bare hørt den og Don't save me.

Gjest Ninakanin
Skrevet

ja under the surface er søt... men vet ikke noe om resten av cd'en!

Skrevet

Hun er utrolig flink med melodier! Marion Ravn kan gå hjem og vogge.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Hun er utrolig flink med melodier! Marion Ravn kan gå hjem og vogge.

eh, marion RAVEN, if you please :roll:

Åh så kuule vi er.. :ironi:

Enig med deg, Marit har melodier som treffer i hjertet!

Skrevet
eh, marion RAVEN, if you please :roll:

Oh, excuse me...

Gjest Gjesta
Skrevet

(limewire er en fin ting) :sjarmor:

ja jeg digger den dama, husker godt Ole Evenrud som gikk ut i media og sa bare vent, Marion er et blaff, Marit Larsen kommer til å bli mye større! :)

Gjest Emera
Skrevet

Marion er Marion, Marit er Marit.

Skjønner meg ikke på denne mediaskapte "krigen" dem imellom.

Men de to sangene til Marit Larsen er kjempefine. Jeg er også spent på resten av plata.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt plata, kjøpte den vel samme dagen som den kom ut. Jeg synes hele plata er veldig bra. Liker best spor 10: come closer.hør sangen

Dere kan høre flere sanger på hjemmesiden hennes

Gjest Gjesta
Skrevet

noen som vet om hun skriver alt selv?

Gjest -eline-
Skrevet (endret)
noen som vet om hun skriver alt selv?

Hun skriver vel det meste selv, flesteparten av låtene har hun vel skrevet både tekst og melodi, men jeg tror jeg har lest at det er noen låter hvor hun har fått hjelp (men dette kan vel de som faktisk har plata svare bedre på...)

Dumt at plata hennes har kopisperre, da blir den nok ikke innkjøpt her hos meg...

Endret av -eline-
Gjest Gjest
Skrevet

Handler "Under the surface" rett og slett om sjalusi og litt engstelse, eller er det noe mer?

Jeg har ikke rukket å kjøpe plata enda, men det skal jeg snart!

Gjest Ninakanin
Skrevet
Handler "Under the surface" rett og slett om sjalusi og litt engstelse, eller er det noe mer?

Jeg har ikke rukket å kjøpe plata enda, men det skal jeg snart!

Ja jeg tror den er så enkel som det, at den setter ord på det vi alle lurer på et lite øyeblikk på en dårlig dag:

"hmm...lurer på om han savner eksen, og ser litt av henne i meg, at det er litt av grunnen til at han er glad i meg.." :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Dumt at plata hennes har kopisperre, da blir den nok ikke innkjøpt her hos meg...

Kopisperre? hva er det?

*lurer*

Skrevet
Kopisperre? hva er det?

*lurer*

Kopisperrene er plateselskapene sitt forsøk på å hindre piratkopiering.

Kopisperren er for å gjøre det vanskeligere å kopiere CDen (og dermed mulighet for å dele på nett osv), dermed blir det vanskelig å f.eks. få musikken over på mp3spilleren dersom man ønsker det. I tillegg er det mange CD-spillere som ikke klarer å spille av CDer med kopisperre (stort sett alle CD-ROM på pcer så vidt jeg vet), jeg har til og med lest om eksempler der CD-spillere har blitt ødelagt av slike CDer.

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg har den ikke, men det jeg har hørt av henne syns jeg er kjempebra!

Hun skriver vel alt selv ja!

Gjest Gjest
Skrevet
Kopisperrene er plateselskapene sitt forsøk på å hindre piratkopiering.

Kopisperren er for å gjøre det vanskeligere å kopiere CDen (og dermed mulighet for å dele på nett osv), dermed blir det vanskelig å f.eks. få musikken over på mp3spilleren dersom man ønsker det. I tillegg er det mange CD-spillere som ikke klarer å spille av CDer med kopisperre (stort sett alle CD-ROM på pcer så vidt jeg vet), jeg har til og med lest om eksempler der CD-spillere har blitt ødelagt av slike CDer.

Men kopisperra cder kan spilles av på mac. Iallefall på mine to macer. Jeg har hele Marit larsens cd liggende på ipoden jeg, så bare låne en mac for å få konvertert cden i itunes. :)

Skrevet

Har også plata og synes den er kjempebra. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...