Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil gjerne kjøpe et par jeans med hull.....jeg vil ikke lage selv.

Vet dere hvilke merker som har slike mod nå, evnt hvor jeg kan få tak i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er på utkikk etter samme! Finner ikke!

Skrevet

Sorry, jeg klarer ikke å dy meg... Skal dere ha hullete jeans nå? :hakeslepp:

Skrevet

Svar på spm: Sjekk ut QXL. :ler:

Gjest Tanita
Skrevet
:ler: Er det såååå ut nå da? Vel, jeg vil ha uansett jeg! :)
Gjest Gjest
Skrevet
Sorry, jeg klarer ikke å dy meg... Skal dere ha hullete jeans nå? :hakeslepp:

Tull og tøys at det er håreisende å ha hullete jeans nå ;)

Det er ikke en ting som rakk å være en motefarsot sist det kom inn i butikkene igjen - og jeg mener at det er et plagg man fint kan ha i garderoben særlig som sommeren forutsatt at jeansmod ellers sitter godt.

Jeg mener kanskje Levi's har en distressed/ripped mod på markedet nå men er ikke sikker.

Stikk innom JC, Calings el.lign og hør der ;)

Skrevet

Jeg har en Levis som jeg vurderer å bruke, men synes hullet bak er litt for stort. Dette er en godt brukt bukse, men er veldig glad i den. Slet hull i den i fjor sommer og la den bakerst i skapet.

Hullet går fra søm til søm rett under baklommen, er det for stort?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har en Levis som jeg vurderer å bruke, men synes hullet bak er litt for stort. Dette er en godt brukt bukse, men er veldig glad i den. Slet hull i den i fjor sommer og la den bakerst i skapet.

Hullet går fra søm til søm rett under baklommen, er det for stort?

Nei det syntes jeg ikke er for stort, har det på en bukse selv og jeg syntes det bare er fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns vel uansett det er mest pent om det er hull/slitt på fremsiden av benene:)

Skrevet

jeg har saa mange jeans med hull i....og bruker edm masse ..spesielt her i Los Angeles..virker det som om det er veldig kult aa gaa med det..jeg har aldri kjopt bukser med hulll i..har lagd mine ripped jeans selv da jg synes det er best..etter modeller som kler meg best osv..

Skrevet

Da sambo var i San Fransisco i vinter med skolen så følte de seg nødt til å kjøpe bukser med hull i ettersom de følte seg for pent kledd. De lokale så guttene i gata så etter dem og de ble rett og slett redde for å bli ranet.

Hadde aldri trodd jeg kom til å se han i en slik bukse men han passer den..

Skrevet
Da sambo var i San Fransisco i vinter med skolen så følte de seg nødt til å kjøpe bukser med hull i ettersom de følte seg for pent kledd. De lokale så guttene i gata så etter dem og de ble rett og slett redde for å bli ranet.

Hadde aldri trodd jeg kom til å se han i en slik bukse men han passer den..

det hortes veldig ekstremt ut..folk har forskjellige stiler her...og jeg mener man blir akseptert uansett hva man har paa seg her...hores rart ut det du skrev...med SF OG LA..

Skrevet

Tror hotellet var i et nokså dårlig strøk, og det var mange "gangstere" i området. De ville rett og slett ikke skille seg så veldig ut ettersom de i gata gikk med våpen synlig i buksene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...