momo Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Vi reiser til Paris tidlig i morgen, vi må reise fra her vi bor før kl 6 på morningen. Nå er datteren våres blitt skikkelig syk, hun kaster opp med maks 5 min mellomrom, vi har aldri sette henne så dårlig før, er litt redd for matforgiftning da hun spiste borte i går. Vi har reiseforsikring gjennom vesta, der er det og avbestillingsbeskyttelse. Vil det si at hvis hun fortsatt er dårlig i kveld/natt og vi får en lege som skriver en attest på at hun er for syk til og reise, at vi da får pengene våre tilbake for reisa, eller bare litt. Noen som hvet hvordan dette er? Og er omgansyke/ matforgiftning og være for syk til og reise? Vi har jo ingen mulighet til og få reist, når hun kaster opp hvert 5 min.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Det kunne kanskje vært lurt å gi en antydning om temaet i titelen, i stedet for kun "Hjelp"? Det blir litt for mange meningsløse HJELP på sånne sider som dette.
Lillie Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Hei momo, det burde la seg ordne med legeattest hos legen, ja. Ta kontakt, og få henne inn, om så til legevakt. Han/hun kan da skrive en bekreftelse til forsikringsselskapet om at dattera deres er for syk til å reise. Jeg gjorde dette i påsken. Jeg ble sykemeldt, og følte meg ikke i stand til å dra utenlands (hadde bestilt og betalt billetten). Ordna seg det, ikke noe problem. Lykke til (så kjipt at hun skulle bli syk da...dakar )
momo Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2006 Tusen takk for svar! Da drar vi til legevakta om noen timer, hvis det ikke er blitt bedre. Hun sover endelig nå, har ikke sovet siden 4 i natt, så vi får se hvordan det går når hun våkner. Vi skal være i Euro Disney de 3 dagene vi har der nede, og det er jo ikke noe særlig det med omganssyke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå