Gå til innhold

Hva har du gitt, eller skal gi forloveren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva i allverden jeg skal gi forloveren min. Hun har vært så flink å hjelpe meg med alt sammen, at hun fortjener appsolutt noe. Men hva??

Jeg vet det er vanlig at forloveren er med å ordner hår og make up på dagne. Men dette får ikke hun tid til å være med på før bryllupet vårt (hun kommer nemelig hjem fra foretningsreise samme dag) Så jeg må finne på noe annet. Et eller annet som passer etter å ha vært så grei å stille opp.

Hva har du gitt, eller hva har du tenkt til å gi??

Endret av blå
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt så mye på det enda - men jeg tenker litt på et smykkesett til den kjolen hun skal ha på seg i bryllupet.

Men jeg er langtfra sikker så jeg skal jammen følge med i tråden din....

Skrevet

HÆ??

Er det virkelig ingen her som har gitt noe til forloveren sin?? Her snakker folk om å gi takkekort til folk de har betalt masse for å gjøre en jobb for seg, også har dere ikke gitt noe til forloveren??

er jeg rar eller som vil gjøre det tro :klø:

Gjest -eline-
Skrevet

Er jo en tråd nede på siden om akkurat samme tema.

...i tillegg så er det jo lørdag, er ikke den dagen med mest action på KG :)

Skrevet

Jeg lurer også på hva jeg skal gi forloveren min...Heldigvis så er det en liten stund til, så jeg har litt tid til å tenke. har vært inne på tanken med et smykke eller noe i den stilen :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Hva med gavekort på massasje eller lignende?

Gjest Svimle
Skrevet

Vi har betalt flyreisen til forloverne våre.

De får nok noe som takk i ettertid, en liten ting, men det tar vi etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kommer til å betale for manikyr dagen før bryllupet ettersom vi ikke kommer til å bruke samme frisør på selve dagen. Også kommer jeg sikkert til å gi henne et lite innrammet bilde av oss to.

Skrevet

Jeg ga også et smykke og et sjal/tørkle.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var forlover for 2 år siden. Jeg var forlover fordi at jeg synes det var artig og koslig å få ta del i forberedelser osv. Forventet ikke å få noe for det, men jeg fikk et smykke...

Skrevet

Jeg tenkte på å ta henne med på spa dagen før bryllupet, men har ikke helt bestemt meg. Smykke var jo lurt.

Hva med guttene, gir de noe til forloverene sine noe?

Skrevet

Jeg spanderte Makeup- kurs i forkant av bryllupet. Da kunne vi i tillegg ta sminkingen selv i ro og mak hjemme på selve dagen :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gav forloveren mitt ett halskjede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...