Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #41 Skrevet 27. juni 2006 Etter videoklippene til guttungen som har laget bildene på første linken, ruller det over skjermen : mail me.. også mailadressen hans... Egenreklame så det holder. Ellers var den vel ikke sååå liten når han først fikk dreis på den? (Ikke at jeg ser uten briller lenger, men....)
Malia Skrevet 27. juni 2006 #42 Skrevet 27. juni 2006 WHAT? var det video der også?! nå kommer jeg selvfølgelig ikke inn da.. hvordan var klippene da? var det noe å lære?? hæ hæ?
Gjest KA Skrevet 28. juni 2006 #43 Skrevet 28. juni 2006 ÆæÆ, veldig standard du Den lille tasseklasen der er kortere enn gjennomsnittet ass! Towelie sier at gjennomsnittet er 14 cm, jeg mener det er 16, men uansett så er den kortere enn begge altærnativene! Gå hjem å gråt over den bittlille tissefanten!!!! Det gjør ikkeno for den var jo så søøøt ← Nå har jeg selv hørt at snittet er 15, og den så ut som den ikke var så langt fra. Nå er siden nede, så jeg går etter husk vel å merke. Uansett, om vi antar at snittet er 15, betyr dette at alt fra 13-17 er temmelig standard.
Yme Skrevet 28. juni 2006 #44 Skrevet 28. juni 2006 Nå har jeg selv hørt at snittet er 15, og den så ut som den ikke var så langt fra. Nå er siden nede, så jeg går etter husk vel å merke. Uansett, om vi antar at snittet er 15, betyr dette at alt fra 13-17 er temmelig standard. ← ENIG MED DEG (fakk capslock) at gjennomsnittet er rundt 15, men det betyr ikke at 13-17 er standar... Det betyr at 15 er standard, å den tissefanten på bildet er sikkert 9-11 cm!
Gjest KA Skrevet 28. juni 2006 #45 Skrevet 28. juni 2006 ENIG MED DEG (fakk capslock) at gjennomsnittet er rundt 15, men det betyr ikke at 13-17 er standar... Det betyr at 15 er standard, å den tissefanten på bildet er sikkert 9-11 cm! ← Nei, gjennomsnitt betyr IKKE standard. Om du har fire med 10cm, og så kommer det en sværing med 20, da er jo snittet 12 cm. Men det er ingen som har 12cm, det vanligste er faktisk 10. Det er bare det at han sværingen trekker opp snittet noe voldsomt. Dette var bare et eksempel, men jeg håper det illustrerer godt nok at de fleste har ikke 15cm. De fleste har rundt 13-17cm.
Yme Skrevet 28. juni 2006 #46 Skrevet 28. juni 2006 Nei, gjennomsnitt betyr IKKE standard. Om du har fire med 10cm, og så kommer det en sværing med 20, da er jo snittet 12 cm. Men det er ingen som har 12cm, det vanligste er faktisk 10. Det er bare det at han sværingen trekker opp snittet noe voldsomt. Dette var bare et eksempel, men jeg håper det illustrerer godt nok at de fleste har ikke 15cm. De fleste har rundt 13-17cm. ← Sant, jeg dreit meg ut, men jeg er fortsatt ganske sikker på at det er unormalt å ha en tissefant som er under 15 cm.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #47 Skrevet 29. juni 2006 Sykelig behov for selveksponering: ja. Spesielt liten pikk: nei. Den så ganske normal ut på de bildene hvor den var fullt erigrert. Tror jeg har sett flere ståtisser enn deg Yme! Unormalt med 13 cm: nei.
Gjest KA Skrevet 29. juni 2006 #49 Skrevet 29. juni 2006 Sant, jeg dreit meg ut, men jeg er fortsatt ganske sikker på at det er unormalt å ha en tissefant som er under 15 cm. ← Dersom det er unormalt å ha en tissefant som er under 15 cm, ville jo snittet vært høyere. Ellers er det jo like unormalt å ha en tissetass som er over 15. Dette er da om vi går ut ifra et snitt på 15. Men ta en titt på denne, så ser du at det er temmelig normalt å ha en penis som er godt under 15: http://www.sizesurvey.com/result.html
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #50 Skrevet 29. juni 2006 Etter videoklippene til guttungen som har laget bildene på første linken, ruller det over skjermen : mail me.. også mailadressen hans... Egenreklame så det holder. Ellers var den vel ikke sååå liten når han først fikk dreis på den? (Ikke at jeg ser uten briller lenger, men....) ← "Guttungen"? Forstår ikke helt...snakker du om sønnen din her?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #51 Skrevet 29. juni 2006 Hei. Vet ikke om denne passer inn her men likte siden jeg fant. http://www.geocities.com/firedance_sun/ den var faktisk litt skjønn og sexy. For deg som ikke er så vant med gutters intime deler kan du kanskje lære noe. Jeg ble forbauset over hvor liten den kan være.. For så å vokse. Sprøtt- Hva synes dere? J 23 ← Linken viser jo ingenting...kjedelig a.
Gjest KA Skrevet 29. juni 2006 #52 Skrevet 29. juni 2006 Apropos den linken der, kan det være morsomt å merke seg at det hvite gjennomsnittet faktisk er større enn det sorte, i erigert tilstand. Men langt flere sorte enn hvite mener de har stor tiss. Dette muligens fordi at det slappe snittet er høyere for sorte enn hvite. Men det spørs uansett om forskjellene er store nok til å ha statistisk gyldighet.
Gjest Kari-Celina Skrevet 29. juni 2006 #53 Skrevet 29. juni 2006 Nei. Men ble DU glad nå? http://www.erectionphotos.com/softHardGall...-03_flacidP.jpg ← Oi...stakkars mann da, kan ikke være gøy å være mindre enn enkeltes tommeltott. Slike menn får all min sympati.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #55 Skrevet 29. juni 2006 Neida. Den er heeeelt normal ← Greit at den er normal. Men akk så liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå