Gå til innhold

En "liten" penis guide.

Fremhevede innlegg

Gjest Thalassa
Skrevet

standard?ikke for å være slem, men det er faktisk en av de minste jeg har sett..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den ser nå vel ikke SÅ liten ut? Virker ikke som om den er helt stiv, så da er det klart den virker mindre.

Men synes ikke den ser spesielt mye mindre ut enn elskeren min sin, og den er iverfall stor nok til meg ;)

Skrevet
standard?ikke for å være slem, men det er faktisk en av de minste jeg har sett..

Da har du enten vært veldig heldig med mannfolk på dette området, eller så har du ikke så mye erfaring enda. Virker temmelig standard for meg.

Gjest Else-Marie
Skrevet

Helt grei, men ikke noe for meg. Jeg liker dem ikke så små som den der.

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

Men jeg kan jo ikke se bildet.

Site unavailiable :tristbla:

Endret av d'Arc
Gjest Gjest
Skrevet

Helt ordinær penis, selvsagt mange som er en del større og mindre. Dere som sier noe annet har enten høy skrytefaktor eller rett og slett ikke så mye erfaring med peniser (noe som i seg selv ikke er dumt, heller tvert i mot) men da bør man heller ikke uttale seg heller.

Skrevet
Da har du enten vært veldig heldig med mannfolk på dette området, eller så har du ikke så mye erfaring enda. Virker temmelig standard for meg.

:legrine: ÆæÆ, veldig standard du :P Den lille tasseklasen der er kortere enn gjennomsnittet ass! Towelie sier at gjennomsnittet er 14 cm, jeg mener det er 16, men uansett så er den kortere enn begge altærnativene! Gå hjem å gråt over den bittlille tissefanten!!!! Det gjør ikkeno for den var jo så søøøt :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Hheheheahhahahihihi! Hvem nå enn det er:

1. Han får den ikke helt opp

2. Hånda er for stor til å "omfavne" den.

La oss alle peke og le nå.

Skrevet
Hheheheahhahahihihi! Hvem nå enn det er:

1. Han får den ikke helt opp

2. Hånda er for stor til å "omfavne" den.

La oss alle peke og le nå.

Aha! Når du sier det der, så kom jeg på en ting... Det er ikke tissen som er liten, det er hånna som er stor! Tissen hans er sikkert egentlig 30 cm lang, akkuray som vår, Toweile! (Nå kan du kansje tro at jeg hinter til at du har penis, å det gjør jeg og! Men det var ikke det jeg tenkte på. (det rimer, så det må være sant. Parangtes inni en parangtes er sexy!) Det jeg mener er at du har fått aksjer i kjønsorganet mitt, heldig som du er!)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var da med i gruppen på blink som heter "Vi med over 13 cm lang penis" så du skal aldri si aldri ;) ;) ;):transe:

Skrevet
Helt ordinær penis, selvsagt mange som er en del større og mindre. Dere som sier noe annet har enten høy skrytefaktor eller rett og slett ikke så mye erfaring med peniser (noe som i seg selv ikke er dumt, heller tvert i mot) men da bør man heller ikke uttale seg heller.

eller kanskje de ikke har sett en så liten penis før RETT OG SLETT!?

Gjest Gjest
Skrevet

Ser INGENTING jeg... Bare dette: "Sorry, this GeoCities site is currently unavailable." Noen som kan si hva jeg skal gjøre/trykke på? VIL SE DEN!!!

Skrevet
Hallo, hvorfor vil noe lage en side om sin egen penis?!?! Weirdooo

Ta heller en kikk her, trådstarter, så vil du bli enda mer forrundret...

http://www.erectionphotos.com/

Nå ble jeg jævlig fornøyd med min egen.

Gjest gjest1
Skrevet
Nå ble jeg jævlig fornøyd med min egen.

Jeg også. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Ah. Age: 62. Der fikk jeg sett en 62 år gammel ereksjon og gitt. Trodde aldri dagen skulle komme.

Skrevet
Jeg var da med i gruppen på blink som heter "Vi med over 13 cm lang penis" så du skal aldri si aldri ;) ;) ;):transe:

Det høres flott ut, Targjeir! Jeg fant akkurat ut at gjennomsnitstisselassen er på litt over 12 cm, så du er faktisk ganske velutstyrt!

"The best modern study we have (Wessells, Lue, & McAninch, 1996, in the Journal of Urology) puts the average at 5.07." An erect length of 7" would be far above average."

http://www.erectionphotos.com/frames_index.htm Her kan du lese litt, tilfelle du tror jeg juger, bare for at du skal føle deg bedre.

Blei du glad??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...