Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er idag på dag 51 etter forrige mens, og etter å ha tatt 3 (ja, TRE) graviditetstester fra Billige teste (de strimmel testene), så er testen fortsatt like negativ. Det er nå to dager siden jeg sist testet, og jeg har bestilt Clearblue test nå for å sjekke med en annen type. Forrige syklus var 34 dager, før det var den 12, før det igjen 19 og før det 40. Før der igjen holdt den seg på rundt 30 dager. Vi har brukt kondom som prevensjonsmiddel, men har jo vært litt uforsiktige.. Jeg er småuggen i kroppen, og har flere ganger hatt mensmurringer uten at noe mer har skjedd. Kan jeg være gravid, men bare ha et lavt hormonnivå? Kan det være at de testene fra Billige Teste ikke er så bra som de reklamerer med? Eller, skal jeg komme med til legen i ei fasikens fart og få sjekka ut hva som er galt med syklusene mine??
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Kan det være at de testene fra Billige Teste ikke er så bra som de reklamerer med? ← Det tror jeg ikke nei. De testene er like sikre og bra som hvilke som helst andre tester. Jeg har vært gravid fire ganger (mistet tre av gangene dessverre) det siste året, og hele tiden testet med tester fra Billige Teste. De har alltid vist korrekt, også de månedene jeg ikke var gravid. Endret 17. juni 2006 av Xavia
Siam Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Testene fra billige teste har alltid vist riktig resultat hos meg.
BitteLille Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 De viste riktig hos meg og, men jeg og kjøpte en clear blue for sikkerthets skyld...
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Noen mangler nok hcg i urinen helt til de er noen mnd på vei... og må derfor påvise evnt. graviditet med en blodprøve... so U never know.. ta en tur til legen du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå