razmatazz Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Åhh det var så moro når gutta kom for å overraske ham! Vi bor utenlands, og 20 av vennene har tatt turen over for helgen Jeg tok ham med på restaurant i dag, og så kom hele gjengen brasende inn og sang gratulerer med dagen (han hadde bursdag igår)! Det tok litt tid før han skjønte hva som skjedde iom at han satt med ryggen til der de kom fra. Han sa bare "jøss det er noen norske som har bursdag her" før han snudde seg og så gjengen! Da ble han bare helt skjelven og fikk tårer i øynene! *sukk* Nå har de sjekket ham inn på hotell og skal ha full fres imorgen! Jeg er bare SÅ glad på hans vegne! Måtte bare skrive om dette.. Det betyr jo også at jeg kan bruke litt ekstra tid her på KG i helgen
razmatazz Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Hehe, ja jeg fikk mitt i april selvom jeg ikke skal gifte meg før i august! Var hjemme i Norge en liten uke, og dagen jeg skulle reise tilbake stod plutselig jentene i stua! Jeg ble ekstremt overrasket og glad, men også litt oppgitt over at de var så dumme å komme akkurat når jeg skulle reise (tenkte ikke så langt akkurat da ). Men de hadde jo selvfølgelig kjøpt ny flybillett til meg 2 dager senere! Hadde en super dag med mye kos og moro!
Amalie_85 Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Det høres morro ut Skjønner at jeg ikke kan bli fridd til på leeeeenge. Må skaffe meg noen venninner først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå