Gjest intetkjønnet Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 hva feiler det damer som er i disse forholdene hvor det bare er et tidsspørsmål før forholdene går til dundas hvor de da prøver å "fange" en gutt med å bli gravid? hva tenker sånne jenter med? ikke ai at det ikke skjer, for det gjør det. mange dumme damer som tror at gutten vil være til stede så lenge man blir gravid. hallo: hvis fyren din er på byen i mensw du sitter hjemme og ruger hva sier egentlig det deg? jo. at han driter i deg og stikker i fra deg en eller annen gang for kjære du som tror du kan fange en gutt med å bli gravid. DET GÅR IKKE ANN! en gutt blir hos deg uansett. gravid eller ikke, men hvis du i din underbevisst gjør deg selv gravid nå og tror at ting vil enten bli bedre ELLER at han aldri vil gå fra deg da må du åpne øynene dine vet du!!
Amalie_85 Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Jeg hadde en vinninne som prøvde seg med dette, fungerte utrooolig dårlig
Gjest Chantal Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Jeg lurer på om noen virkelig går inn for noe sånt bevisst? "Hah, han skal stikke ser jeg, nå blir jeg gravid også holder jeg på'n."
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 En mann som er på vei ut av et forhold, er en idiot hvis han har sex med henne siste tiden.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 En mann som er på vei ut av et forhold, er en idiot hvis han har sex med henne siste tiden. ← En mann som ikke vil ha barn og ikke stoler på den han har sex med er en idiot dersom han har sex uten kondom.
Titti72 Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har stusset litt på det i min vennekrets. Forhold som er dårlige ender med bryllup og skilsmisse etter 6 mnd, eller den andre varianten. Vi møtes fordi de har noe å fortelle, alle tror de skal flytte fra hverandre og så er bomben at de venter en attpåkladd??? Ser de ikke hva som skjer i livene deres? Er de totalt blinde?
Nabodama Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Det finnes omvendte tilfeller også. En mann kan fint finne på å være "uheldig" og la det gå inne i jenta når han vet hun er uten prevensjon. Det gjorde min eks, og ja, jeg ble gravid. Han innrømte flere år senere at det var med hensikt. Var ung og uerfaren den gangen, men hvor dum går det an å bli?
Frøken Freken Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Jeg lurer på om noen virkelig går inn for noe sånt bevisst? "Hah, han skal stikke ser jeg, nå blir jeg gravid også holder jeg på'n." ← Jeg tror mange tenker sånn mer eller mindre bevisst. Ikke nødvendigvis at en skal dra, og at man må prøve å "fange" vedkommende. Men at mange tror det å skulle få et barn sammen vil gi nytt liv til et forhold som skranter, det tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Forhold som er dårlige ender med bryllup og skilsmisse etter 6 mnd, eller den andre varianten. Vi møtes fordi de har noe å fortelle, alle tror de skal flytte fra hverandre og så er bomben at de venter en attpåkladd??? Ser de ikke hva som skjer i livene deres? Er de totalt blinde? ← Har tenkt det samme mange ganger. Jeg tror ikke de vil se.
Snasen Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 For noen grusomme kvinnemennesker. Det verste er at de eksisterer.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Eksen til min mann prøvde seg på dette. De hadde ikke vært sammen siden barnet deres var en mnd gammel. Etter flere år ville hun ha han tilbake. Hun fikk viljen sin i nøyaktig to dager før jeg fikk min angrende samboer tilbake igjen."Dette er det dummeste jeg noensinne har gjort!!" Tre uker senere er graviditetstesten hennes positiv. Så beleilig Akkurat ni mnd før hun hadde mistet overgansstønaden for nr 1. Min samboer fikk lang nese fordi han spurte henne om han skulle ta på kondom og hun sa at det ikke var nødvendig siden hun hadde "sikret" seg. Vel, hun fikk viljen sin. To barn med samme mann. Tre år til på overgansstønad og hun er fremdeles alene. Bare det at nå er det ikke ett, men to barn som ikke får vokse opp med faren sin og de kommuniserer, om mulig, enda dårligere om barna enn før. Jeg fikk altså to stebarn i stedet for ett. Men de har nå fått flere søsken her hos oss og vi har det bedre enn noen sinne. Så NOE godt har det absolutt kommet ut av hele greiene
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #13 Skrevet 19. juni 2006 Sånnt er grusomt. Fatter ikke at noen mener det er en lur måte å beholde mannen på! Off topic: Jeg vet av endel som har gjort det slutt, funnet tilbake til hverandre, fått et barn sammen og så har det blitt slutt igjen etter noen måneder. Virker som at de vil reparere med et lite kjærlighetsbarn... Virker som at mange blir enige om at de enten skal gjøre det slutt, eller gifte seg, få barn sammen og hele pakka. Ikke rart det skjærer seg av og til da. Gjest skrev: "En mann som er på vei ut av et forhold, er en idiot hvis han har sex med henne siste tiden." Jeg har en kompis som pulte dama si en kveld, før han sa at han ville gjøre det slutt med henne. Det var noe av det siste han gjorde med henne, før han gjorde det slutt. Sleiping, men sånt skjer!
Amalie_85 Skrevet 19. juni 2006 #14 Skrevet 19. juni 2006 kjæresten min sin sønn er et slikt kjærlighets barn som du så fint sa det. Men de angrer nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå