Gå til innhold

Skal det være et kosedyr?

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Stuffed animal world har absolutt alt, enten det er en hest, dinosaur eller brennmanet(!) du er på jakt etter. :ler:

Vet ikke helt hvor denne passer inn, men måtte bare nevne det. Kom til å tenke på søsteren min som absolutt skulle ha et kosedyr som så ut som et esel da hun hun var 3-4 år. Og her var det jo esler i fleng.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Åh, de er så fine:-) Fant siden engang jeg lette etter referansebilder av ugler til en jobb. Nydelige kosedyr!

Gjest Thalassa
Skrevet

så artig side!! ser på noen av sauene.. ogg de ser faktisk ganske ekte ut...! :ler: kult, her skal jeg kjøpe fra etterhvert. Takk for at du delte linken Mea.

Skrevet

Ja, kjempeartig side. Jeg sparte på kosedyr i hele barndommen (gjør jeg det litt ennå kanskje?) Så denne siden var perfekt. ;)

Skrevet

For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform :ler:

Gjest miiip
Skrevet
For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform  :ler:

Fantastisk! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe... praktfullt!!!!! Den dyresiden var jo genial, her i huset har vi en åtteåring som er en smule opphengt i nettopp kosedyr. Og helst slike som virkelig ligner dyrene. Mikrobesiden var knall, kanskje jeg skal kjøpe en liten E.colie?

Skrevet

lenej: Kanskje Gilde vil spandere en på deg?

Giardia er jo ganske i tiden her i Bergen hvertfall. :ler:

På www.animalden.com har de også mange rare kosedyr og annet.

Gjest Thalassa
Skrevet
For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform  :ler:

jeg tror nesten jeg må få kjøpt meg litt influensavirus snart! :ler: dette var en morsom tråd!

Skrevet
:ler: Er det noen som fortjener en liten syfilis eller gonorré så kan det også fikses der, ser jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...