Gjest Mea Culpa Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Stuffed animal world har absolutt alt, enten det er en hest, dinosaur eller brennmanet(!) du er på jakt etter. Vet ikke helt hvor denne passer inn, men måtte bare nevne det. Kom til å tenke på søsteren min som absolutt skulle ha et kosedyr som så ut som et esel da hun hun var 3-4 år. Og her var det jo esler i fleng.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Åh, de er så fine:-) Fant siden engang jeg lette etter referansebilder av ugler til en jobb. Nydelige kosedyr!
Gjest Thalassa Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 så artig side!! ser på noen av sauene.. ogg de ser faktisk ganske ekte ut...! kult, her skal jeg kjøpe fra etterhvert. Takk for at du delte linken Mea.
Svart Katt Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Ja, kjempeartig side. Jeg sparte på kosedyr i hele barndommen (gjør jeg det litt ennå kanskje?) Så denne siden var perfekt.
razmatazz Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform
Gjest miiip Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform ← Fantastisk!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Hehe... praktfullt!!!!! Den dyresiden var jo genial, her i huset har vi en åtteåring som er en smule opphengt i nettopp kosedyr. Og helst slike som virkelig ligner dyrene. Mikrobesiden var knall, kanskje jeg skal kjøpe en liten E.colie?
Saeria Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 lenej: Kanskje Gilde vil spandere en på deg? Giardia er jo ganske i tiden her i Bergen hvertfall. På www.animalden.com har de også mange rare kosedyr og annet.
Gjest Thalassa Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 For å ta den litt videre... her er en nettside som selger kosevirus (og andre kosemikrober)! Her kan man få alt fra influensavirus, ebolavirus, kugalskap osv i kosedyrform ← jeg tror nesten jeg må få kjøpt meg litt influensavirus snart! dette var en morsom tråd!
Cata Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Er det noen som fortjener en liten syfilis eller gonorré så kan det også fikses der, ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå