Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Nå har vi brukt Pampers for nyfødt. De har kostet 20 kroner pakken på Rema. Nå er disse for små så vi må opp i en størrelse større. Da har ikke Rema de små pakkene, de har bare store pakker med 80-90 bleier i. De koster ca 70 kroner. Noen som vet om dette er dyrt i forhold til bleieavtalen på Kiwi? Hva lønner seg?
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 jeg har ike barn så er ingen ekspert, men vet at medlemmer hos coop også får minus 10 kr pr pakke med bleier. det monner lit det også om man i tillegg kan kjøpe noen pakker på kiwi. en lite lnøtt bruker vel noen pakker i løpet av kort tid.
Leanne Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 gå på kiwi og se på prisen pr bleie, sammenlikn med rema 1000 sine.. og husk at du får hver 4 bleie pakke gratis. Vi har altid kjøpt libero, da den er lotion fri..
Cilla Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Vi kjøper bleier på Kiwi, de koster 48 kroner pakken (vi bruker discovery og up an go), og da blir det 150 kroner for 4 pakker. Synes ikke det er noe dyrt.
Tusenfryd Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 48,- for Kiwi sine pakker ja. Men det blir litt færre bleier for hver størrelse du går opp. Vi kjøper bleier konsekvent på Kiwi pga bleieavtalen og forstår ikke at alle andre ikke gjør det samme. Det er Libero og har man klare preferanse rpå andre merker, så klart, men vi synes de bleiene er praktiske, holder inne det de skal og gjør ikke såre i stumpen.
asterix Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 For å se hva som lønner seg kan du sjekke prisen pr stk på hyllekanten. De store pakkene med Pampers er vel noe av det billigste du kan finne innen bleier siden de ligger på under 1 kr. stykket. Forøvrig synes jeg bleier i våre dager er billige uansett hvilket merke en velger.
Trebarnsmor Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Til yngste brukte vi Coop bleier. Kjempebillig.
Azi Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Vi har alltid brukt pampers når de har vært baby. Synes bleiene i Norge er kjempe billig jeg iforhold til resten av Europa!
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Bleier er dyrt, men trøst deg med at det er dyrere i andre land, og at det var MYE dyrere for et par år siden
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Synes ikke bleier er dyrt. Da vi fikk vår første for 11 år siden betalte vi 80 kr pakken. Av og til hadde de kjempetilbud på obs på 49 el 59 pr pakke...da hamstret vi som gale.....
Gjest EvaL Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Kan ikke fatte å begripe at noen mener at bleier er dyrt jeg. En bleie koster mellom 1-2 kroner og om man tar en kikk på en bleie, og ser alt materiale en bleie er laget av, ja så lurer jeg på hvilke andre produkter som inneholder så mye man får for et par kroner? Nei, bleier er ikke dyrt, deteer bare det at man trenger maaaange av dem som gjør at summen utgjør en del penger.
Gjest Ava Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Bleier er kjempebillig nå i forhold til da ungene mine var i bleiealder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå