Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Alle skryter av Seigmen....

Musikken er bra, men vokalistens stemme er grusom. En helt tilfeldig publikummer kunne blitt plukket opp på scenen, tatt over og nesten bombesikkert sunget mye bedre.

Enige?

Gud, for en stemme.... Men ser bra ut det gjør han!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vel, jeg har ihvertfall ikke sansen for stemmen hans nei.

Han ser ut som en metall-homo, det var vi som satt her enige om, det var hverken positivt eller negativt ment, bare en konstatering :ler:

Skrevet

Jeg liker stemmen hans, men de sang forferdelig i kveld. Til tross for at de sang grusomt og falskt, så syns jeg det er bedre enn Aylar som påstår hun synger live, men som du kan veldig tydelig både se og høre at ikke gjør det.

Gjest Gjest_Niso_*
Skrevet

Aylar var jo helt på trynet. Stemmen hørtes skikkelig tenåringsjentete ut. Jeg digger egentlig Seigmen, men de er ikke alltid like bra live!

Skrevet
Han ser ut som en metall-homo, ...

En metall-homo - det hørtes sexy ut! :sjarmor:

Skrevet

Aylar beveget jo ikke leppene hele tiden en gang så det var tydelig playback! Flere hadde playback men sang oppå det igjen.

Skrevet
Alle skryter av Seigmen....

Musikken er bra, men vokalistens stemme er grusom. En helt tilfeldig publikummer kunne blitt plukket opp på scenen, tatt over og nesten bombesikkert sunget mye bedre.

Enige?

Gud, for en stemme.... Men ser bra ut det gjør han!

De hadde en dårlig dag. Jeg har vært på flere konserter med både Seigmen og Zeromancer, og har igrunnen aldri hørt ham synge så dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...