Linnie Skrevet 16. desember 2002 #1 Del Skrevet 16. desember 2002 Er det noen her som vet hvordan jeg kan finne yt hvem senderen av enekkel e- mail er? Fikk en litt ekkel e- mail i dag, og skjønner ikke hvem det er! Han sier han vet hvem jeg er, men jeg vet ikke hvem han er!! :cry: :cry: Please, hjelp meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selvar Skrevet 17. desember 2002 #2 Del Skrevet 17. desember 2002 Dette er det mulig å finne ut av. Om du vil kan jeg se på denne mailen men da må du sende den slik den fremkommer, altså bruke "forward" eller "videresend" og da sender du den til Slettet. @lfa (mod). Tar kontakt når jeg har funnet ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2002 Hei! Tusen takk for at du svarte og ville hjelpe meg! Jeg har funnet ut av av senderen! Det var noen som bare ville tulle litt med meg! :evil: Men tusen takk allikevel!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå