Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har utrolig mye slim i underlivet, til tider.. Jeg er 22 år. Er det noen andre som også er plaget med dette??? Hva kommer det av??? Er det noe jeg kan gjøre med det?????
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Eggløsning kanskje? Om det jevnlig kommer ca 14 dager før mens så er det sannsynligvis det.
Gjest splæsj Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 er du for kåt kanskje? ← Det går ikke an å bli for kåt! Sannsynligvis blir bare TS veldig våt, mange blir det, inkl meg selv.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Eggløsning kanskje? Om det jevnlig kommer ca 14 dager før mens så er det sannsynligvis det. ← Kanskje.. Men problemet er det at jeg har litt slim hele tiden, men mer rundt eggløsning da.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 er du for kåt kanskje? ← Nei, jeg er ikke FOR kåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Men du bør roe ned tegnsettingen. Slik har jeg det også. Diskuterte det med ei venninne forleden dag faktisk, og hun er så lur at hun løper på toilettet jevnlig og tørker det vekk
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Kanskje.. Men problemet er det at jeg har litt slim hele tiden, men mer rundt eggløsning da. ← Rundt eggløsning kommer det som regel utflod/slim, noen får mye, andre får mindre. Ellers får jeg også en del slim i perioder hvor jeg er ekstra ...... lysten (kan man kalle det det?), kåt er et bedre ord. Truseinnlegg løser saken. Tror det er ganske normalt.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Rundt eggløsning kommer det som regel utflod/slim, noen får mye, andre får mindre. Ellers får jeg også en del slim i perioder hvor jeg er ekstra ...... lysten (kan man kalle det det?), kåt er et bedre ord. Truseinnlegg løser saken. Tror det er ganske normalt. ← Ja, må bruke det. Men er jo litt kjedelig å hele tiden måtte bruke "bind".
miow Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 utflod, heter det vel? det kan man ha hele tida, ikke bare før mensen. heihurra så gøy...
Gjest d'Arc Skrevet 3. juli 2006 #12 Skrevet 3. juli 2006 Gud er mer glad i meg, derfor blei jeg gutt! ← Pøsj. Du skal se alt slimet til kjæresten min du. (og han er gutt)
miow Skrevet 7. juli 2006 #13 Skrevet 7. juli 2006 Forresten; noen som vet om dette problemet blir bedre/verre av å begynne på p-piller?
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2006 #14 Skrevet 7. juli 2006 Alle har det! Diskuterte det med ei venninne forleden, og vi går begge på toilettet jevnlig for å tørke det vekk slik at ikke det blir ubehageligheter ved samleie da underkleder er full av kvit!
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 I slike perioder bruker jeg truseinnlegg. Så slipper jeg disse jevnlige do-turene hele tiden.
Kaffeavtalen Skrevet 14. juli 2006 #16 Skrevet 14. juli 2006 Hvis det er mye av det så kan det også være soppinfeksjon! Det skaper ekstra utflod.
Gjest lillemeg* Skrevet 16. juli 2006 #17 Skrevet 16. juli 2006 Hei! Jeg er også "plaget" av dette. Jeg har det hele tiden, og jeg går på p-piller. For meg ble det mer slimete etter at jeg begynte på p-piller, men til gjengjeld så ble det mindre utflod. Så alt i alt er jeg fornøyd med forandringen:) Tror det er ganske vanlig jeg. Jeg hadde soppinfeksjon tidligere i år, hvordan jeg oppdaget det var at utfloden og slimet skiftet farve, ble mere gult. Og så luktet det litt stramt. Så hvis farve og lukt ikke har forandret seg så er det mest sansynlig ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå