Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Kunne dere tenke dere menn som er lavere enn dere? Fordi jenter er ute etter gutter som er høyere enn dem, er det vanskelig å tro at jeg som er 1,66, kunne finne noen som er høyere, fordi de som er lavere enn meg også er ute etter høye maskuline menn.
*Emma* Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Om jeg møtte "the one" og han var litt lavere enn meg tror jeg ikke jeg hadde brydd meg nevneverdig. Men for å være helt ærlig foretrekker jeg at gutten er høyere enn meg. Sambo er 10cm høyere og det er fint for da er han fortsatt høyere når jeg har hæler på. Men for all del...for høyt er ikke bra det heller...min ex var nesten 20cm høyere enn meg...snakk om wiplash Så konklusjonen min er....hvis alt annet er rett betyr ikke høyden noe
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er bare 163 cm. så jeg tror en gutt lavere enn meg ville vært i det minste laget. Foretrekker gutter som er 10 cm eller høyere enn meg.
Arkana Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Nei, høyden er uvesentlig så lenge alt annet stemmer. Jeg er 1,67 og har hatt to kjærester som har vært på din høyde. Samboeren min er 1,88 og jeg synes jo det er en ekstra bonus, men jeg hadde aldri latt ham slippe unna om han var 20 cm lavere.
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg foretrekker høye menn, ja, men jeg har vært hodestups forelsket i en som var like høy som meg (165).
Amalie_85 Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Kan jeg aldri forestille meg at jeg hadde brydd meg om. Men nå har jeg aldri vært i sitvasjon der en jeg har vært intressert i er lavere. Og det er nok ikke høyden som har gjort det......
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 eksen var lavere enn meg, brydde meg ikke særlig om det da. kanskje i begynnelsen men når man er forelsket betyr det svært lite, bare fordi jeg var 16 år og litt overfladisk tror jeg. men nå som samboer er 15 ca høyere er jeg jammen fornøyd, høy, mørk og kjekk. Høyere når jeg har hæler på også
Hu i Svingen Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Uvesentlig. Var en gang i tiden griseforelsket i en gutt som var et halvt hode lavere enn meg (muligens nesten et helt hode). Kjæresten min er like høy som meg. Og jeg går i høye hæler uansett, hvorfor i all verden skulle det ha noe å si? Synes faktisk det ser teitere ut med bittesmå damer med tometersmenn.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Jeg er 162 cm, så jeg har ikke vært borti det problemet. De fleste er høyere enn meg. En cm eller to mindre kunne vel gutten vært, men ikke veldig merkbart mindre. Kjipt med altfor lang gutt også. Bryr meg ikke mye om høyde, men foretrekker vel at gutten er bittelitt høyere (bare noen få cm). Kanskje litt høyere også, men ikke et hode høyere. Bør være sånn at jeg kan stå litt på tå for å nå opp til å kysse han.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 takk for svar, får kanskje reise til østen da, der er det jo mangfold av de som er lavere enn meg, dere ønsker en ti cm høyere type ja, må finne meg en på 1,56 da:)
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juni 2006 #14 Skrevet 17. juni 2006 takk for svar, får kanskje reise til østen da, der er det jo mangfold av de som er lavere enn meg, dere ønsker en ti cm høyere type ja, må finne meg en på 1,56 da:) ← Det finnes masse damer på under 1.66. Jeg ville nok ikke falt for en mann som er lavere enn meg(1.50). Hvem skulle da tatt ned de tingene som står øverst i skapet?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Til tråd-starter jeg skjønner din bekymring men kan forsikre deg om at selvom det er første inntrykket som teller for one-night stands så er det ikke det som teller i lengden. Har selv vært sammen med en knall kjekk høy gutt som desverre var tett der opp, han jeg når er sammen med er 168, kjekk og har noe der oppe! Til dere som sier at det gjør noe....at det går ann å være så overfladisk!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 gjennomsnittshøyden for menn er ca 180, og kvinner ligger rundt 169-170. Selv er jeg 191, og må innrømme at jeg har mest sansen for jenter med høyde på rundt 170+. Men på ingen måte at høyden har alt å si, det er som regel bare en liten del av førsteinntrykket.
Tuddelidu Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er 1.56, men jeg liker dem en del høyere enn meg selv...
Gjest 1111 Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Det har aldri vært et problem eller kommer til å bli et problem at jeg blir forelsket i en mann som er lavere enn meg, da jeg er 157 centimeter og det skal litt til for å finne en gutt som er lavere enn meg. Høyden betyr ikke så mye, men syns det er koselig at gutten er høyere enn meg.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #19 Skrevet 17. juni 2006 Ja, for meg er det kjempeviktig at han er høyere enn meg. Til og med når jeg datet en fyr jeg følte var perfekt og Mannen i mitt liv, så plaget det meg at han var ca 3 cm lavere enn meg. Høyden var ikke grunnen til at det ble slutt altså, men den utgjorde faktisk et irritasjonsmoment selv når jeg var så blindt forelsket at jeg synes alt annet ved ham, og alt han sa og gjorde, var helt fantastisk.
Gjest -eline- Skrevet 17. juni 2006 #20 Skrevet 17. juni 2006 Synes ikke det betyr noe. Det er utrolig mye annet som er viktigere, og hadde mannen i mitt liv vært lavere enn meg så hadde det ikke hatt noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå