Cata Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Har en verandadør som slår utover og vil ha noe som kan holde den på plass i mer eller mindre åpen stilling om det blåser litt. Har ikke så veldig lyst til å sette på en krok, men kan tenke meg noe som "låser" den i nedre kanten. Noen forslag til ett eller annet som kan funke? Endret 16. juni 2006 av Cata
Cata Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Av estetiske og helsemessige årsaker er det ikke aktuelt med "selvspikket". Jeg er en kløne. Dessuten ligger verandagulvet litt nedenfor døra så det måtte bli en ganske tykk kile. Men du gav meg en idé likevel. Tror jeg har sett noe a la det jeg trenger i en postordrekatalog, så nå er det bare å vente på at samme katalog dumper ned i postkassa....
Veronal Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Hva med en hus mus? (Ikke husmus, altså.) http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18...en/subdet19.htm
Cata Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2006 Hus mus'a var kjekk, men det er ikke barnesikring jeg trenger. Det jeg er på jakt etter er noe som kiler døra fast slik at den ikke står og slår om det blåser litt.
Veronal Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Hus mus'a var kjekk, men det er ikke barnesikring jeg trenger. Det jeg er på jakt etter er noe som kiler døra fast slik at den ikke står og slår om det blåser litt. ← Barnesikring var en klønete måte å markedsføre produktet på fra denne internettleverandøren. Denne musen kiles fast under døren slik at den ikke står og slår om det blåser litt.
Cata Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2006 Ahaaaa, nå lysner det. Får kanskje skrive og spørre om hvor høy den er. Som sagt er det litt avstand mellom verandagulv og nedre kant av døra. For "musa" var kjekk den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå