Gå til innhold

Ekskjæresten...

MissiS

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hmm - vanskelig. Kommer helt an på hvilket forhold DU har til ex'en og evnt. hvilket forhold din kommende mann har til ex'n. Nevner eks. fra mitt forhold. Ex'en til min samboer (som jeg frir til om 1 mnd) kommer til å bli invitert i vårt bryllup. Dette baserer seg på at :

De har ett barn sammen. De har ett godt forhold. Jeg og ex'en hennes har ett godt forhold. Vi omgås nesten som venner.

Så for vår del blir det naturlig å invitere han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grunn til å være frekke: Anonyme og co! Som jeg sa, har jeg et godt forhold til min eks. Han er morsom og har den egenskapen at han klarer å kommunisere med de fleste. Han har tilogmed fått et helt OK forhold til min Kjære og de to snakker greit sammen. Alle tre vet at det ikke ar aktuelt med noe forhold mellom meg og min eks. Jeg synes da kanskje at det er smålig av meg å ikke invitere ham pga. tidligere følelser. Vi er jo kjempegode venner og jeg regner ham som en av mine mest fortrolige venner. Vi kan prate om alt, og jeg vet at jeg sårer ha dersom jeg ikke spør ham... Og et sånt vennskap vet jeg ikke om jeg vil risikere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærlig talt syne sjeg faktisk dette på en måte blir et valg mellom din fremtidige mann og din eks. Velger du eks'en synes jeg du har for lite respekt for din tilkommende. Og hva så om du risikerer vennskapet med ham, er det ikke verdt det overfor et ekteskap? Hvis svaret er nei gifter du deg med feil person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg synes at det virker som om det finnes mange sneversynte og sjalu mennesker her inne. Er det noe galt i å være venner med eksen så lenge man vet at det bare er vennskap??? Hun sier jo at eksen og hennes kommende ektemann har et greit forhold. Da ser jeg ingen grunn til å ikke be han. Så lenge din forlovede har sagt ja er det vel ok? Hvis han ikke tør å si nei er det vel noe galt i forholdet.... (ikke at jeg tror det men det er noen her som har nevnt det)

Be eksen din du hvis din forlovede har sagt ja og la han ta med følge slik at han har noen å forholde seg til!!

Lykke til!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det er mange som ikke klarer å sette seg inn i den situasjonen. Det klarer i hvertfall ikke jeg. Men som jeg skrev før -dette er jo noe du må ta opp med kjæresten din da. Han klarer vel å si ja eller nei uten at du skal ta det ille opp icon_smile.gif

Enig med de andre her som sier at anonyme kan spare seg sure kommentarer dersom de ikke har mot til å stå for det de skriver.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...