Gjest splæsj Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Det gikk opp for meg at vi har jo ingen flørtetråd her! Hvem vil du flørte med? Jeg flørter seff med hecuba og cronos.
Gjest Miloine Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ingen spesielle faktisk! Guuuud så kjedelig jeg er! Neida, egentlig ikke så veldig kjedelig, flørter på PM jeg da Ha, ha, ble du nyskjerrig nå da? Endret 21. juni 2006 av Miloine
Gjest splæsj Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 (endret) pøh, det er jo meg du flørter med på PM, jo! Har du glemt det allerede? Endret 17. juni 2006 av G. Sky
Ginen Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg flørter nok ikke i utgangspunktet her, men vil gjerne! Noen som vil flørte med meg? Sjekk øynene mine bare! Endret 17. juni 2006 av Ginen
Gjest Chantal Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Jeg vet ikke. Mye mulig jeg tar den første og beste som dukker opp i denne tråden.
Gjest Hufsa Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Flørter ikke med noen her "inne" jeg, men flørter mye med samboer'n min da
Yme Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Flørter ikke med noen her "inne" jeg, men flørter mye med samboer'n min da ← Jeg flørter med alle! Helt til jeg møter dem ansikt til ansikt, å da sier hjernen min "Jeg tror jeg tar meg en liten ferie jeg, kjekken!" Veldig lite flink med sånne ting Endret 17. juni 2006 av Yme
Gjest Bodillen Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Jeg tror jeg vil flørte litt med Yme, jeg. Det forekommer meg at han trenger litt trening...??
Yme Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg tror jeg vil flørte litt med Yme, jeg. Det forekommer meg at han trenger litt trening...?? ← Redd meg ut av dette flørteløse marirettiet som er mitt liv! Jeg tror helt særiøst at jeg ikke kan flørte! Spesielt hvis det er en jente jeg liker... Da kan jeg faktisk ikke snakke med hu en gang (om jeg ikke kjenner hu frafør da) Jeg er så elendig Endret 17. juni 2006 av Yme
snøfnugg Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg er en racer på å flørte ellers...men ikke på nett. Vet ikke hvorfor..
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Fint med en slik tråd, har ikke flørtet her inne på evigheter Endret 19. juni 2006 av Marillia
Gjest Bodillen Skrevet 19. juni 2006 #13 Skrevet 19. juni 2006 Redd meg ut av dette flørteløse marirettiet som er mitt liv! Jeg tror helt særiøst at jeg ikke kan flørte! Spesielt hvis det er en jente jeg liker... Da kan jeg faktisk ikke snakke med hu en gang (om jeg ikke kjenner hu frafør da) Jeg er så elendig ← Nei, forresten, jeg kan ikke flørte med deg.... Mora di er her inne!! Dessuten er jeg for gammel for deg. Men har du ikke fulgt med på Sigurd Sollien og Sjarmørskolen på TVNorge? Masse bra triks å lære der, altså!
Yme Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Nei, forresten, jeg kan ikke flørte med deg.... Mora di er her inne!! Dessuten er jeg for gammel for deg. Men har du ikke fulgt med på Sigurd Sollien og Sjarmørskolen på TVNorge? Masse bra triks å lære der, altså! ← NJæh, men jeg har noen jeg har finni opp sjæl, som altid funker! "få se på fittari a!" "ooh, du så fruktbar ut!" "Kanke jeg få knulle deg i rasshølet ah?" Osv. Garantert vinnere!!
Gjest splæsj Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Ehmmm. Ingen. ← Og vi som har vært KG-gift og alt. Din onde, onde, slemme mann!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Det er derfor jeg ikke flørter med noen andre her. *kremt*
Gjest Bodillen Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 (endret) NJæh, men jeg har noen jeg har finni opp sjæl, som altid funker! "få se på fittari a!" "ooh, du så fruktbar ut!" "Kanke jeg få knulle deg i rasshølet ah?" Osv. Garantert vinnere!! ← En kompis av mannen min pleide alltid å si (selvsagt etter inntak av minst 7-8 halvlitere) "Blir'u med hjem til meg og puler, eller?" Det funka faktisk ettpar ganger. Ellers er det et godt sjekketriks å fortelle dama at du har ei pakke ekstra følsomme kondomer dere kan bruke - de blir liggende å prate med henne i senga etter at du har rullet deg over og sovna. Endret 21. juni 2006 av Bodillen
Yme Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 En kompis av mannen min pleide alltid å si (selvsagt etter inntak av minst 7-8 halvlitere) "Blir'u med hjem til meg og puler, eller?" Det funka faktisk ettpar ganger. Ellers er de et godt sjekketriks å fortelle dama at du har ei pakke ekstra følsomme kondomer dere kan bruke - de blir liggende å prate med henne i senga etter at du har rullet deg over og sovna. ←
Gjest Miloine Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Ingen spesielle faktisk! Guuuud så kjedelig jeg er! Neida, egentlig ikke så veldig kjedelig, flørter litt på PM jeg da Ha, ha, ble du nyskjerrig nå da? ← pøh, det er jo meg du flørter med på PM, jo! Har du glemt det allerede? ← Dette var jo hemmelig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå