Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skrev psykopat i anførselstegn siden man definerer order her inne på KG for tiden. Jeg tror jeg har vært borti to stykker. Og det er vel ganske mange, er det ikke? I forhold til hvor mange her i Norge som faktisk er det? Syns det er skummel og ekkelt å ha vært vitne til ting de har gjort. Også er det drit skummelt å tenke på at jeg i det hele tatt vet hvem disse personene er. Kjenner du en "psykopat"?
Gjest Thalassa Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Ja men ikke i Norge, fra et annet land. Men har sikkert møtt på flere, man vet ikke om de er psykopater før man slår seg til ro med dem som regel. Er jo som regel bare familien som ser det.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Kjenner ingen som fyller kriteriene tilstrekkelig nok til å gå under betegnelsen psykopat, nei. Men noen idioter har jeg selvfølgelig møtt.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Kjenner du en "psykopat"? ← Ja - faren min.
Quirky Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde den udelte glede av å være sammen med en. Frarådes på det sterkeste..
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har vokst opp med mamma, som er psykopat. Og grunnen til at jeg kan skrive det her, er at ingen i min omgangskrets kjenner til min mamma. Og alle i mammas omganskrets tror at jeg er død. Så derfor utleverer jeg ingen ved å skrive det rett ut på kg.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Jeg kjenner til en som jeg vil tro kan være det, men det kan like godt være pga andre ting - miljøpåvirkninger og lignende i løpet av livet, så jeg kan langt ifra si det sikkert.
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde en sjef som er det. Men hele byen vet om det nå.
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 kjenner ikke noen som er direkte psykopat, men en som har store problemer med å fungere i hverdagen og som på en smart måte alletid for den som han vil....manipulerer folk etter behov.
Gjest lillja Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har vokst opp med mamma, som er psykopat. Og grunnen til at jeg kan skrive det her, er at ingen i min omgangskrets kjenner til min mamma. Og alle i mammas omganskrets tror at jeg er død. Så derfor utleverer jeg ingen ved å skrive det rett ut på kg. ← OMG. sorry at jeg spør men hvordan har du fått til dette? har du sagt til dem at du har dødd? har du faket døden din? uff sorry jeg virker nysgjerrig men ble litt sjokkert.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #13 Skrevet 17. juni 2006 OMG. sorry at jeg spør men hvordan har du fått til dette? har du sagt til dem at du har dødd? har du faket døden din? uff sorry jeg virker nysgjerrig men ble litt sjokkert. ← Jeg har ikke gjort noe, men mamma ble skuffet over meg fordi jeg ødela karrieren min med å bli syk, så da syntes hun det var bedre at folk trodde at jeg var død (hun håpet vel på litt ekstra sympati) istedet for at de fikk vite at jeg var uføretrygdet. Så da sa hun til alle at jeg var død, og siden jeg bor på en annen kant av landet og har skiftet etternavn er det ingen som kan motbevise denne påstanden hennes med mindre jeg gjør noe selv for å rette opp i "misforståelsen". Men jeg har lite lyst til å blande meg inn i hennes løgner, jeg foretrekker å heller holde meg på avstand.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #14 Skrevet 17. juni 2006 Ja jeg har vokse opp med min far som er alkoholiker og psykopat.
Gjest marthepia Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Ja, mamma er psykopat. Ganske nær ved å bli det iallefall...
Gjest majamor Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Hvordan kan noen av dere vite hvilken person som er psykopat eller ikke? Er dere alle psykiatere eller?
Snasen Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Jeg tror jeg vet om en. Issues har hun i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Hvordan kan noen av dere vite hvilken person som er psykopat eller ikke? Er dere alle psykiatere eller? ← Hehe, ja, det er ganske stusselig lesestoff dette.
Lille frk Tussi Skrevet 17. juni 2006 #19 Skrevet 17. juni 2006 Vil ikke påsta at de er psykopater, men har møtt personer med psykopattrekk.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #20 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har vokst opp med en forelder som har fått diagnosen "antisosial personlighetsforstyrrelse", (psykopati) hos psykolog. Han sendte i utgangspunktet mamma til psykologen fordi han mente at hun var "psyk", og deltok selv i timene for å fortelle psykologen hvor gal hun var... det er vel unødvendig å si at han fikk lang maske da psykologen mente at mamma var frisk, men at han burde fortsette behandlingen... Ellers har jeg møtt mennesker med noen psykopatiske trekk, men har aldri møtt noen annen psykopat som jeg vet om. (De er temmelig vanskelige å gjennomskue)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå