Gå til innhold

Julekort med bilder av barn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er så vanvittig lei av å få julekort av venner og bekjente med bilde av de stygge drittungene deres! Sikkert morsomt for den nærmeste familien å få slike kort (selv om de sikkert har nok bilder fra før), men spar meg! Forsåvidt søtt med bilde av veldig små barn, men ikke når ungen er fra fem år og oppover.

Dere som sender ut disse julekortene kan spare mange penger hvis dere lar være å sende disse kortene til oss som har null interesse av å få dem.

Hvis dere ikke holder opp med denne selvdiggingen, skal jeg jammen begynne å sende julekort med bilde av meg selv, jeg også! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig positivt innlegg.

Jeg har også tidligere nevnt akkurat det samme - dog i en annen tone håper jeg! Og det er rett og slett fordi jeg kjenner mange mennesker som jeg sjelden ser og jeg vil veldig gjerne vite hvordan de ser ut også - det kan være år siden jeg så dem sist.

Og vi sender ut bilder av oss selv. Selv om vi er over fem år...

Selv om jeg ett år truet med å sende et bilde av meg selv, naken på et skinn - det var fryktelig mange unger jeg ikke ante hvem var det året...

Og du - å sende julekort med eller uten bilde - har ingenting med selvdigging å gjøre, men å dele noe av livet sitt med deg. Synd du ikke setter pris på tanken bak. Du ville gledet deg så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ut julekort med bilde av mine kjære små hvert år jeg. :)

Og synes det er kjempekoselig å få det samme tilbake fra venner og kjente.

Mye kjekkere å få bilder av barn (selv om de er over 5 år :roll: ) enn å få disse kjøpte kortene.

En bekjent av oss (ungkar) sendte i fjor julekort med bilde av seg selv liggende foran en peis iført nisselue, julestrømper og juleboxer. Utrolig morsomt!!!!! :) Så jo bare send ut bilde av deg selv du......

Og forrresten, tror ikke det er mange med samme synspunkt som deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er d dine VENNER du omtaler på denne måten...???? Tenker nok du syns d er bedre m julekort m 'stygge, ekle drittunger' enn ikkeno' kort i d hele tatt, eller tar jeg feil kanskje....???? Hadde jeg visst at d årlige bildet av jenta vår hadde blitt mottatt m den slags følelser, hadde jeg bare kutta dem ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er så hyggelig som å få julekort med bilde av de som sender det ut, det setter jeg utrolig stor pris på. Både fordi det ligger mye omtanke bak og fordi det er ekstra hyggelig å spare på slike kort.

Vi har selv sendt ut kort av oss selv de 2 siste julene, selvom vi ikke har barn eller noen ting. Vi har prøvd å lag litt humoristiske vrier på kortene, slik at de ikke skal bli kjedelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA; jeg vil se om du som er så negativ gidder å sende kort m bilde av deg selv, tviler. For det første synes jeg å kalle barn for drittunger vitner om at du faktisk er en liten uvitende drittunge selv og kanskje dine venner gjennomskuer deg etterhvert og slutter å sende deg kort.

Enig med andre her inne, det å se hvordan venners barn vokser og forandre seg er kjekt, jeg sammenligner bilder hver jul, selv bruker vi tid hvert år på å få lagd et kort med bilde av barna.

Men det viktigste er å få en hilsen som vitner om at noen tenker på oss i julestria, uansett bilde eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Alle mine venner har søte og sjarmerende barn så jeg har ikke det samme problemet. :D

Hvis det hadde vært bare stygge drittunger så hadde jeg nok vært enig med deg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk å være med på bildene selv også da folkens! Vi vil jo se bilder av de voksne også! Helt seriøst - ungene kjenner man kanskje ikke en gang, men minst en av de voksne er jo en gammel venn el.

I dag fikk jeg julekort fra tante og onkel, bildet var av min onkel som måkte sne. Stilig!

*Tusenfryd VIL se bilder av voksne også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med julefryd her...

I år har jeg sendt bilde av min mann meg og vår datter til slekt og venner.

Det er koselig å få bilde uansett om det er 1 åringen eller 12 åringen på bildet.

Klem fra koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...