Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har lest alle inleggene om behåret eller glattbarberte kvinnekjønn. Jeg begynner å tro at jeg er mer eller mindre unormal. Jag så bilder av glattbarberte underliv, og bestemte meg for å utføre dette på meg selv. Å se seg selv i speilet etterpå ble en sjokkopplevelse. Så lite kvinnelig har jeg aldrig følt meg. Etter at jeg lot "dotten" gro ut igjen kunne jeg igjen se meg selv i speilet og konstantere at jeg er kvinne. Kvinnelige former med bryster og trekant er og blir meg som kvinne. Uten hår på kjønnet forsvinner min kvinnelige identitet i egne øyne. Det må da være noen på dette forumet som har den samme følelsen. Vær så snill og gi ærlige svar. Kvinne 38 år.
Gjest lumina Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 liker å tro at min kvinnelighet sitter et annet sted enn i kjønnshåret Men forstår deg godt, første gang jeg barberte meg syntes jeg det så ut som et barn der nede, ikke en kvinne.. det skal nevnes at jeg da tok ALT..
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Nå er jeg mann- men: Jeg er 1000% enig med deg. Ei dame uten trekant er utrolig turnoff på alle vis.
Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 liker å tro at min kvinnelighet sitter et annet sted enn i kjønnshåret Men forstår deg godt, første gang jeg barberte meg syntes jeg det så ut som et barn der nede, ikke en kvinne.. det skal nevnes at jeg da tok ALT.. ← Jeg mente ikke at min kvinnelighet sitter i det du nevner. Det er bare det at jeg følte meg mer som en ekte kvinne med behåring. Det er liksom meg. Jeg tok også alt,og støtter ditt synspunkt om å oppfattt meg selv som en tiåring.
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Jeg føler meg like kvinnelig uansett jeg da. En dott med hår utgjør ingen forskjell i hvor feminin eller gammel jeg føler meg.
Gjest Hans-Arne Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Det er utrolig sexy, yndig, feminint, og ikke minst PENT, å se en jente/kvinne med en trekant der nede.
aline Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Jeg føler meg like kvinnelig uansett jeg da. En dott med hår utgjør ingen forskjell i hvor feminin eller gammel jeg føler meg. ← må si meg helt enig med cocopuff her ja, behåringen der nede utgjør ingen forskjell på hvor kvinne jeg føler meg eller synes jeg ser ut. det viktige er jo at man finner noe som passer en selv, så føler man at behåret er det eneste som funker for en, da er man jo behåret da. jeg varierer litt jeg, alt etter humøret og hva jeg finner best der og da. endrer ikke min oppfattelse av meg selv som kvinne.
Hu i Svingen Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Er ekte blondine jeg da, så forskjellen synes ikke så godt, med mindre jeg farger stasen...
Tsjopp Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Om damene trimmer det, har en trekant eller er glattbarbert spiller ikke noen særlig stor rolle. Så lenge det er rent og friskt er det pent.
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Jeg føler meg kvinnelig til og med når jeg er såpeglatt der nede. Tenk! Nå har jeg litt hår der nede. Det er trimmet. Er jeg da tvekjønna? Endret 16. juni 2006 av Chantal
Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 Om damene trimmer det, har en trekant eller er glattbarbert spiller ikke noen særlig stor rolle. Så lenge det er rent og friskt er det pent. ← Det var ikke dette som var spørsmålet
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 liker ikke glattbarberte damer. Da ser dem ut som småjenter. Litt hår er å anbefale..masse hår, er ikke å anbefale.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 Også mann: Dott er SEXY!! barbert: totalt turnoff (minner om småjente eller ribbet kalkun)
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #15 Skrevet 16. juni 2006 Er kjønnshår virkelig den eneste måten dere klarer å skille voksne kvinner fra små barn?
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2006 #16 Skrevet 16. juni 2006 Nei, men det er jo ikke det som er saken heller, c.
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #17 Skrevet 16. juni 2006 Nei, men det er jo ikke det som er saken heller, c. ← Er det ikke det? Det virker som det er det argumentet som blir brukt mest av de som er mot glattbarbering.
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2006 #18 Skrevet 16. juni 2006 at det er den eneste måten som skiller voksne kvinner fra små barn....? hæ? jeg trodde det dreide seg om å føle seg kvinnelig eller ikke med eller uten hår...
Quirky Skrevet 16. juni 2006 #19 Skrevet 16. juni 2006 Voldsomt som kjønnshår debatteres her for tiden..er det virkelig noen som bryr seg så forferdelig om hvorvidt kg-damer barberer seg? Det ser jeg på som selve definisjonen av en privatsak.
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #20 Skrevet 16. juni 2006 (endret) at det er den eneste måten som skiller voksne kvinner fra små barn....? hæ? jeg trodde det dreide seg om å føle seg kvinnelig eller ikke med eller uten hår... ← Jeg siktet til disse to innleggene. liker ikke glattbarberte damer. Da ser dem ut som småjenter. Litt hår er å anbefale..masse hår, er ikke å anbefale. ← Også mann: Dott er SEXY!! barbert: totalt turnoff (minner om småjente eller ribbet kalkun) ← Endret 16. juni 2006 av CocoPuff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå