Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Er jeg den eneste som ikke er spesielt begeistret for den nye moten som går på at bh-stropper og halve trusa skal vises? Har ikke tall på hvor mange halve boxershorts og tangaer og det som verre er jeg tvinges til å se bare på en busstur i byen. Og hvorfor skal damene gå med små topper hvor stroppene er tynnere enn bh-stroppen. Ofte ser man hele festet på baksiden også, fordi toppen går for lavt. Synes folk dette er pent, eller er det bare noe man går med fordi det er in i tiden? Det kunne ikke ramle meg inn å gå på den måten, men nå må man jo holde t-skjortene opp mot lyset før man kjøper også. For det skal jo være gjennomsiktig, må vite...
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Er det på mote å vise undertøyet nå? Trodde det var det som var på mote sent på 90-tallet jeg da..
aline Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 undertøyet mitt nedentil viser jeg ikke bort, men om bh-stroppene synes bryr jeg meg fint lite om gitt. skal ikke bh-stroppene synes, så må jeg ha singletter/topper med bredere stropper en jeg liker, og det er sjelden jeg står så stille at stroppene på singletten ligger akkurat over bh-stroppene hele tiden. pleier ikke å ha topper som er så utringet bak at ryggen på bh-en synes, men har flere bekjente som har det, og har de rett bh og rett topp, så synes jeg faktisk ikke det gjør noenting. jeg blir vel mer når jeg ser jenter som viser hele sprekken på rumpa... halve rumpa er jo jaggu på utsia jo, vet de det tro?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 pleier ikke å ha topper som er så utringet bak at ryggen på bh-en synes, men har flere bekjente som har det, og har de rett bh og rett topp, så synes jeg faktisk ikke det gjør noenting. ← Har også sett jenter som viser halvparten av en slaskete, utvasket gammel bh. Min første tanke er også å advare dem om at alt syns. Men det er jo så mange som går sånn nå så det må vel være meningen Singlet går jeg ikke med, siden jeg er avhengig av bh. Liker ikke å vise armhuler heller, men jeg er sikkert gammel og rar
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Så lenge fargene på singletten og bh'en ikke kræsjer, ser jeg ikke noe problem i at stroppene vises.
Malama Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Kan bruke bh uten at de synes, selv om det er singlet. Jeg bruker enten stroppeløs (jada, det kan jeg gjøre fordi jeg ikke bruker D eller E eller F cup, men en ganske normal b eller c avhengig av merke) eller med silikonstropper. Jeg bruker ikke en topp der bh'n synes. Jeg har gått byen rundt på jakt etter en stroppeløs bh som var dyp nok forran for en kjole, og jeg dant det tilsutt. Det finnes bh som ikke festes rett over ryggen, som løsning for de dypt utyringede bak, og det finnes halterneck etc for denslags topper. Det er svært få topper som er slik formet at ujeg ikke kan finne en bh som kan brukes under yten å stikke frem. Og er det kke mulig, så kjøper jeg heller ikke toppen. Jeg viser meg ikke utendørs med undertøy som synes. Om nødvendig bretter jeg ned trusa (jepp, dessverre er min favorittbukse så lav i livet at de fleste av mine truser er akkurat en cm for høy, og vil synes når jeg sitter) og finner en bh som ikke synes. Men ja, mange, mange later til å ikke bry seg om dette i det hele tatt. Alt undertøy skal visst vises frem. Meget mulig det gikk av mote på 90-tallet, men i alle fall er det da enten mange som fortsatt henger igjern i moten fra 90-tallet, eller så har døtrene deres adoprtert den gamle moten til mødrene, for dette er usedvanlig vanlig, alt fra 13 til 50 år... Og stort sett like usmakelig på de aller fleste av dem.
aline Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 jeg har foreløpig ikke funnet noen bher med silikonstropper eller halterneckstropper som jeg faktisk synes er like komfertabel som mine vanlige, derfor bruker jeg heller de vanlige. så lenge stroppene er pene, synes jeg det ikke det gjør noe at de synes. du får jo bher som har skikkelig lekre bher nå da, med krystaller og pynt og alt, helt greit å vise frem synes jeg.
Catus Skrevet 17. juni 2006 #10 Skrevet 17. juni 2006 Det handler ikke om å henge fast i gammel mote for meg. Jeg har rett og slett ikke noe valg. Med en 70G i BH-størrelse, skulle jeg likt å sett dem som klarte å gå uten BH. Jeg tør påstå at det ville fått mye mer negativ oppmerksomhet enn at BH-stroppen min vises under singleten. Og jeg kan heller ikke bruke helt tynne stropper på BH'er, for da graver de seg ned i skuldrene mine. Nei, jeg går med synlige stropper under singleten jeg. Ikke fordi jeg synes det er så "tøft", men fordi jeg ikke har noe valg. Og ikke lar jeg være å gå med singlet heller, det er søren meg alt for varmt med topper og t-skjorter hele sommeren. Men selvsagt går det jo an å tenke over at stroppen synes, og ikke velge den mest utslitte BH'en akkurat den dagen det er singlet-vær.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 At bhen synes når man gpr med singlett om sommeren, synes jeg ikke gjør noe så lenge den "matcer" noenlunde i farve. Men jeg var byn etter VG-showet i går, og det var tydeligvis en greie for flere, jeg så i alle fall 4-5, som flashet at de hadde stayups under skjørtet. Strømpekanten viste når de satt og det så ikke ut som om det forsøkte å skjule den... For meg er strømpene en del av undertøyet og jeg ville nok heller valgt strømpebukser om jeg skulle valgt et skjørt som var så kort...
Krista83 Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 Jeg tok tak i buksa til ei som jeg jobba med i går, og drog den langt opp i rumpa. Da hadde hun gått å vist frem sin utvaskede tanga til alle kundene i butikken en hel dag...
Gjest Dallandra Skrevet 17. juni 2006 #13 Skrevet 17. juni 2006 Bravo Krista!!! Trusa har ingenting over buksekanten å gjøre, iallfall ikke hvis det er en tanga (æsj, puke). Ikke ellers heller forsåvidt, og dette synes jeg gjelder FOR BEGGE KJØNN!!! At BH-stroppen synes... vel, jeg forsøker i det lengste å gå med en BH som matcher i farge og som har pene stropper hvis det er sånn at den synes. Da synes jeg ikke det gjør noe. Men hvis BH'n synes bak i ryggen, da er det på tide å justere BHomkretsen!
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #14 Skrevet 17. juni 2006 Det handler ikke om å henge fast i gammel mote for meg. Jeg har rett og slett ikke noe valg. Med en 70G i BH-størrelse, skulle jeg likt å sett dem som klarte å gå uten BH. Jeg tør påstå at det ville fått mye mer negativ oppmerksomhet enn at BH-stroppen min vises under singleten. Og jeg kan heller ikke bruke helt tynne stropper på BH'er, for da graver de seg ned i skuldrene mine. Nei, jeg går med synlige stropper under singleten jeg. Ikke fordi jeg synes det er så "tøft", men fordi jeg ikke har noe valg. Og ikke lar jeg være å gå med singlet heller, det er søren meg alt for varmt med topper og t-skjorter hele sommeren. ← Samme BHstr, og tro meg, ingen ønsker å se meg fly rundt uten BH. Om fargen matcher eller ei driter i, jeg har ikke så mange BHer å velge mellom.. Men jeg prøver å velge den beste da.. Pga str så så er det litt bredde på stoppen, så om om de brede stroppene mine (giiiid) skulle synes så gjør den det. Om noen ser at jeg har truse/ bokser kan t når jeg sykler bryr meg fint lite, men string over buksa synes jeg ser ekkelt ut.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Jeg tok tak i buksa til ei som jeg jobba med i går, og drog den langt opp i rumpa. Da hadde hun gått å vist frem sin utvaskede tanga til alle kundene i butikken en hel dag... ← Hva med å fly rundt med høye utvaska stringtruser og mini skjørt, og bøye seg fremover hele dagen??!! Lækkert.. Jeg har prøvd å hinte til jenta, men hun tror hun bare ser ekstra deilig ut
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 Er jeg den eneste som ikke er spesielt begeistret for den nye moten som går på at bh-stropper og halve trusa skal vises? Har ikke tall på hvor mange halve boxershorts og tangaer og det som verre er jeg tvinges til å se bare på en busstur i byen. Og hvorfor skal damene gå med små topper hvor stroppene er tynnere enn bh-stroppen. Ofte ser man hele festet på baksiden også, fordi toppen går for lavt. Synes folk dette er pent, eller er det bare noe man går med fordi det er in i tiden? Det kunne ikke ramle meg inn å gå på den måten, men nå må man jo holde t-skjortene opp mot lyset før man kjøper også. For det skal jo være gjennomsiktig, må vite... ← DU IGJEN!!!
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg bryr meg ikke om at andre viser bh stroppene sine når de går med singlet, og jeg gjør det også selv. Ja visst sørger jeg for at stroppene matcher singleten sånn noenlunde hvertfall. Ikke har jeg Bher med særlig tynne stropper heller, for det er jaggu ikke lett å finne eller behagelig å ha på når en bruker str. 65 E. Trusekanten unngår jeg å vise. Har jeg en bukse som er lav i livet, og ingen rene truser som er det, så tar jeg på meg en lang topp som dekker øverste del av buksa. På den måten unngår jeg å flashe truse og evt. rørleggersprekk. Det er jo ikke særlig pent. Endret 17. juni 2006 av Saeria
Gjest 1111 Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Når det gjelder bh-stropper så ser jeg ikke problemet med at de vises. Det ser da ikke spesielt stygt ut med bh-stopper som vises, så lenge det ikke er snakk om at hele bakdelen på bh'en vises. Annet undertøy viser jeg selvfølgelig ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #19 Skrevet 17. juni 2006 TS i dag skal jeg gå med halternecktopp og svart/brun bh. Gråter du for meg? GJØR DU DET?
Gjest 2324 Skrevet 17. juni 2006 #20 Skrevet 17. juni 2006 BH-stropper driter jeg i om synes under en singlet, men truser og annet undertøy viser jeg ikke. Og jeg bruker selvfølgelig ikke en BH som synes hvis jeg bruker en topp som går langt ned på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå