Gå til innhold

Hva får ni-åringen til jul..?


Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Hmm, i dag må gaven til ungen kjøpes... Men hva?? Det jeg vet han ønsket seg er utsolgt. :(

Jeg skal kjøpe gave fra meg og fra hans bestemor og oldemor. Og siden vi er en familie av fattiglus kan det ikke være for dyrt heller.. En spidermanfigur blir det nok i den ene gaven. Men hva annet kan jeg finne på? Han har ikke kommet på noen ideer selv heløler, så da lurer jeg.. Hva får andre ni-ti åringer omkring i Norges land...? :-? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ti åring får Harry Potter lego av meg og min samboer. Av sin far får han mobil telefon. Jeg vet også at han skal få ishockey bag av sine besteforeldre. Noe av dette er jo relativt dyre gaver, men slekten til min sønn har visst råd til det. Sønnen min har også ønsket seg fotball, en lomme lykt som heter "mag light" (?), han ønsker seg også spill til Gameboy og pc- spill (Harry Potter 2) Det tror jeg koster rundt 500 kroner. Jeg vet ikke hvor dyrt er FOR dyrt for deg jeg, Starya? Har sønnen din gameboy? Hvis det er aktuelt på noe vis, kan du ikke sende meg en PM da? Kanskje vi kan ordne noe... :)

Klem fra Cassandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vår 9 åring har kommet med masse ønsker , og ja mange dyre! men det blir nok harry potter stæsj på han! blandt annet game boy spill, dvd film, og diverse småting! dessuten ønsket han seg byggesett bil og fly fra brio, slik man bygger oppfra bunnen av og resulterer i en fin figur! dette er jo forsovidt rimelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min sønn et flott armbåndsur. Har også kjøpt han en ny vekkerklokke, den forrige skrudde han helt i stykker..."ville bare se hvordan den så ut inni vel"... I tillegg får han en stor "Bionicle-lego". Også "samlegaven" dah...Hits for kids...er vel nå kommet til nr. 8. "Stønn"...... hva mer....ja,....en slik sammenleggbar grillpinne...de griller så mye pølser ute på skolen (har uteskole), så den er kjekk å ha.

Med dette så endte jeg på ca 850.- og mere har jeg ikke råd til. Er alene, og har i tillegg en jente på 5 år som får ca det samme beløpet.

De har hver sin pakke-kalender også, så det er nok gaver i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns minste søster er 9 år og til henne kjøpte vi ett spill Månetoppen og en CD.som vi vet at hun ønsket seg.

koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det ble nå funnet gave etter mye løping, ja...

Vi har tidligere trålet lekebutikker i lag slik at jeg kunne registrere hva som falt i smak. Var egentlig ikke så mye det.. Spider-man lego og Potter-lego var visstnok for "barnslige".. :roll: Nuvel..

Til bursdagen i forrige måned fikk han flere store Bionicle figurer av meg og faren. Så der var det egentlig ikke mye interessant igjen.. :lol:

Jeg endte til slutt opp med å kjøpe Star wars-lego, den der gullfarga roboten. Kosta 349 som var max-pris av det jeg hadde råd til.

Skulle også handle inn gaven fra min mor, og visste akkurat hva jeg skulle ha: en spiderman figur der det fulgte med en ekstra drakt (den første han brukte i filmen). Men tror du ikke det var flere som hadde slike planer? Løp byen rundt, men over alt var de fri for akkurat den.. :roll: Ja ja, det ble en vann-sprutende Peter Parker istedet..

Fra nissen får han en bok med trylletips, og kanskje får jeg råd til å hive med en cd-plate, McMusic hits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...