Gå til innhold

Brudekjole i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde meg på reiselivsforumet, men dårlig med respons der. Er det noen her inne som har kjøpt brudekjole i London? Eller vet hvilke butikker som er bra og billige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som kjøpte i London og vet hun betalte 13.000 kr (tror dette var kjole ed slør og hansker og muligens også sko)men jeg kan desverre ikke hjelpe mere ...vet ikke hvor hun kjøpte den og det er lenge siden.... i 99 tror jeg. (Men jeg mener kjolen hennes var lik den som kona til Daniel Berg Hestad hadde på seg i tirsdags Se& Hør...den liknet ihvetrfall.)

Skrevet

Hvis du går inn her kan du velge (i magren til høyre) at du ønsker drinker med VODKA og da får du også endel oppskrifter...

http://www.aperitif.no/?id=80

Skrevet

Det var vel ikke så galen pris hvis alt tilbehøret og var med. Jeg har funnet en del butikker, men vet bare ikke noe om de. Om de er billige, eksklusive o.l. Jeg kunne jo tenkt meg å sett i noen butikker som er litt billige og som har fine kjoler..

Gjest -eline-
Skrevet

Du kan jo sjekke ut kjolene hos Bhs og Debenhams (sistnevnte oppgir priser på mellom £160 - £550, hvordan prisene er hos Bhs vet jeg ikke). Begge har store butikker lokalisert i Oxford Street.

Skrevet

monsoonLondon BridesThe London Wedding company

I tillegg har du alle designerne (du finner mange rundt old bond street, som designer brudekjoler)

Momsen i England er 17,5%, så hvis du får med deg et tax free skjema fra butikken får du igjen de pengene på flyplassen :)

Skrevet (endret)

Åhh, tusen takk for mange gode tips!!

Men er det ikke dyrt å få designet en kjole?

Endret av tuscany

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...