Gå til innhold

Boller med fruktfyll

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bake boller med fyll, men vil helst unngå syltetøy pga de enorme mengdene sukker som er i de.

Går det greit med frosne bær, litt sukker, og maisenna?

Og noen andre tips til bollefyll som ikke er helt usundt? Har noe peanøttsmør fra helsekosten (100 % peanøtter), det vil kanskje bli bra med litt brunt sukker, og hakkede mandler?

*i bakehumør* (og skal huske å ha lunken melk denne gangen ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke akkurat det fyllet du ønsker.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo da, jeg skal saktens prøve meg fram, men er det ikke lett for at det blir for flytende?

Må tenke ut noen smakskombinasjoner nå, epler med kanel (eller nærmes kanel med epler) var forrige eksperiment, skogsbær med litt sukker bør gå, bananer får jeg kun tak i vanlige, og de er verken god i smaken eller for samvittigheten (så doledokumentar for et par uker siden, og etter det ble det konsekvent økologiske bananer), kakaobasert fyll med kakao, peanøttsmør, litt sukker, og kanskje litt olje for å få det til å gå sammen?

Jeg skal få det gøy i morgen :-D

Skrevet

Jeg ville kanskje vært forsiktig med de mest flytende fyllene, men ellers er det bare å prøve seg fram. Skriv gjerne et innlegg her når du har bakt og fortell hva du syntes om de forskjellige kombinasjonene!

Gjest Gjest
Skrevet

Får hive en mengde maisena oppi til det ser “fast” ut, og så får jeg se hva som skjer.

Jeg skal se om jeg husker å avlegge rapport ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...