Donnie Darko Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Kan man vaske dressbuksa selvom det står at dressen ikke kan vaskes? Det er en polyesterbukse sydd etter mål.
Gjest Tyr Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Her mangler vi ekspertise Donnie..Tror jeg hadde prøvd et renseri. Men den tåler vel vann, så med lav temperatur burde det vel gå å vaske den :klø:
Krista83 Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har vasket klær som ikke kan vaskes, på et veldig skånsomt program. For min del hat det alltig gått bra, har da vært en drakt og noen dressjakker. Vasket også dressen til sambo som ikke kunne vaskes på 30 grader og den ble som ny...
Gjest -eline- Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Har du håndvaskprogram på vaskemaskina så er det omtrent så skånsomt som det kan bli, har vasket flere ting som det står "kun rens" på på kaldt eller 30 grader på håndvaskprogram.
lillesky Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg har vasket min samboers dressbukse (som egentlig skal renses) på ullprogram 30 grader. Event. kan du håndvaske den; legg buksa i badekaret (eller en balje).
liv Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 For å unngå fargeforskjeller så bør du helst ikke vaske bare den ene delen av dressen da. (Men heller sende hele dressen på rens)
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har vasket dresser og drakter i maskinen når det står "rens" på de jeg og, det har gått fint det
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville ikke prøvd. Jeg har opplevd at stoff har blitt "umulig" etter forsiktig vask (bl.a ble en bukse "skjoldete" i strukturen, men det hjalp litt å stryke masse...(Hater strykejern!) Så jeg leverer på rens heretter. Da er det profesjonelt strøket og bukser presset, og jeg betaler gladelig for å slippe jobben. Hvordan gikk det med buksa di da, trådstarter?
T.H.U. Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 Eg lurerlitt på, kan en bruke wanish når en vasker en dressbukse?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #10 Skrevet 16. oktober 2019 2 timer siden, T.H.U. skrev: Eg lurerlitt på, kan en bruke wanish når en vasker en dressbukse? Ville valgt Milo eller et annet skånsomt vaskemiddel, vanish er beregnet for vanskelige flekker og er nok for sterkt. Anonymkode: d6fc7...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå