Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det sommer og jeg har fått litt farge i ansiktet. Jeg vil derfor har en foundation (skrives det slik?) som ikke dekker over hudfargen med skjuler sorte prikker og annet ulumskheter. Noen som kan anbefale en god en? Skal i taxfree neste uke så det kan godt være en frå der.

Har kjøpt en fra Loreal som heter tranclusend. Den tåler jeg ikke.Får masse små kviser.

Vet du om en god en???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker både chanel teint fluid universel og clinique perfectly real makeup. Begge er lette og gir en naturlig hud, men dekker akkurat nok for min hud :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har to favoritter: Helena Rubinstein Color Clone, og Lancome Photogenic Ultra Confort. Foretrekker faktisk den fra Lancome, selv om jeg vet at Color Clone er storfavoritten til mange her på forumet. Den fra Lancome er lysreflekterende og gir fin glow til ansiktet, og passer til tørr/normal hud. Finnes også en annen photogenic som er beregnet til fet hud.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje du kan prøve en farget dagkrem i stedet? Dekker mindre, og er fin nå som sola skinner, fordi den gir et naturlig resultat.

Gjest Gjest
Skrevet

Har du forlag til en dekkende dagkrem da?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har farget dagkrem fra Dermalogica, men vingler fram og tilbake mht om jeg virkelig liker den eller ikke. Fargen er litt for skittenbrun, synes jeg.

Lancome har en fin farget dagkrem i Aqua Fusion-serien, og Dior har akkurat kommet med en ny farget dagkrem jeg gjerne kunne tenkt meg å prøve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...