Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Jeg mistenker at det er akkurat de samme som ser på hjernedød TV som Big Brother, Top Model og Hotel Cæsar. Hvorfor er det ingen som klager over hundervis av timer med disse drittseriene? Er fotballfans flinkere med å slå av av-knappen/gå ut og gjøre noe annet hvis partneren din ser på? Kjøre debatt.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skjønner generelt ikke hvorfor folk klager over at de ikke liker det som er på TV. De blir jo ikke akkurat bundet fast foran TVen med kroker som holder øyelokkene oppe og tvinger dem til å se på (jf. A Clockwork Orange)? Dessuten, det finnes veldig mange flotte bøker man kan lese, eller musikk å høre på, eller man kan faktisk gå en tur ut i den friske lufta.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skjønner generelt ikke hvorfor folk klager over at de ikke liker det som er på TV. De blir jo ikke akkurat bundet fast foran TVen med kroker som holder øyelokkene oppe og tvinger dem til å se på (jf. A Clockwork Orange)? Dessuten, det finnes veldig mange flotte bøker man kan lese, eller musikk å høre på, eller man kan faktisk gå en tur ut i den friske lufta. ← Amen!
Arkana Skrevet 16. juni 2006 #4 Skrevet 16. juni 2006 Jeg skjønner generelt ikke hvorfor folk klager over at de ikke liker det som er på TV. De blir jo ikke akkurat bundet fast foran TVen med kroker som holder øyelokkene oppe og tvinger dem til å se på (jf. A Clockwork Orange)? Dessuten, det finnes veldig mange flotte bøker man kan lese, eller musikk å høre på, eller man kan faktisk gå en tur ut i den friske lufta. ←
fuerza Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Jeg klager over fotball på tv fordi fotballen overkjører programmene jeg vanligvis ser. Når man ser "Friends" hver dag klokken halv fem, blir man snurt når det plutselig ikke sendes lenger. Ødelgger rutinene. Har ikke noe i mot fotball, men det burde blitt opprettet en egen fotballkanal (tv zebra?), akkurat som vi som ser på alt annet skvip, har vår egen realitykanal (tvnorge)
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 Godt forslag, men fjernkontrollen min til TVen er ødelagt, så jeg får ikke søkt inn TV2 Zebra. Da får ikke jeg sett på fotballen, og verden handler jo om meg, så...
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Njet. Gutta må gjerne få se på fotball for min del.
Gjest splæsj Skrevet 16. juni 2006 #8 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde en kjæreste som bare forsvant under fotballsesongen. Jeg forsvinner ikke under drittseriene, som du kaller det, ser nesten ikke på tv. Så ja, det irriterte meg. Ja til menn som ikke liker foppal!
Gjest splæsj Skrevet 16. juni 2006 #9 Skrevet 16. juni 2006 Så du ser på fotball altså, Slangen? Du skuffer meg!
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #10 Skrevet 16. juni 2006 Vet noen når det der EM/VM greiene er ferdig?
Hu i Svingen Skrevet 16. juni 2006 #11 Skrevet 16. juni 2006 Ja til menn som ikke liker foppal! ← JA!
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2006 #12 Skrevet 16. juni 2006 irriterer meg også når det forskyver nyheter, home and away, og et par andre serier jeg ofte ser på..... ellers plager ike fotball meg, ser selv på når favorittlaget spiller, men klarer ikke engasjere meg like mye under vm og sånn når ikke norge er med. menn kan godt like fotball. det er den beste va mange andre rare hobbyer enn mann kan ha
Quirky Skrevet 16. juni 2006 #13 Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hadde det vært fotball på alle kanaler 24/7 kunne jeg vurdert å bry meg. Men de fotballinteresserte kan godt få nyte denne måneden så mye de vil. Jeg må imidlertid innrømme at jeg er glad for at jeg ikke deler husrom med en fotballgal fyr (eller dame). Å høre Arne Scheies stemme som bakgrunnslyd hele dagen er bittelitt slitsomt. Endret 16. juni 2006 av quirky
Quirky Skrevet 16. juni 2006 #14 Skrevet 16. juni 2006 JA! ← Åh, kom igjen, alle vet at menn som ikke liker fotball ikke er ordentlige menn.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 17. juni 2006 #15 Skrevet 17. juni 2006 Jeg hadde en kjæreste som bare forsvant under fotballsesongen. Jeg forsvinner ikke under drittseriene, som du kaller det, ser nesten ikke på tv. Så ja, det irriterte meg. Ja til menn som ikke liker foppal! ← Så du ser på fotball altså, Slangen? Du skuffer meg! ← Det går an å se på fotball uten å "forsvinne" under fotballkampene.
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #16 Skrevet 17. juni 2006 Skal folk se fotball ser jeg det med dem. Men det går an å holde seg LITT sosial imens, ellers er det 90 min dødtid for meg. "SÅ DU DET ELLER?" nei jeg fulgte ikke med. Jeg gidder bare ikke krangle hvis de allerede må se den kampen!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 17. juni 2006 #17 Skrevet 17. juni 2006 Åh, kom igjen, alle vet at menn som ikke liker fotball ikke er ordentlige menn. ← Enig http://www.nickscipio.com/funstuff/archive...ldcupfrance.jpg
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #18 Skrevet 17. juni 2006 Her i huset får sambo se så mye VM han vil og han følger godt med på engelsk fotball, EM og Champions league også. Han får kose seg så mye han vil for min del.
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 17. juni 2006 #19 Skrevet 17. juni 2006 Fotball er for meg noe vulgært og kjedelig, utrolig harry egentlig. Kunne aldri vært sammen med en mann som var interessert i det (eller sport på TV generelt). Det sier jo litt om mannen da...at han er kjedelig og neanderthalaktig - og ukultivert.
tuji Skrevet 17. juni 2006 #20 Skrevet 17. juni 2006 For meg er det ikke det at det er fotball på tv som er problemet, men alt det som ikke er på tv mens det er f. eks. VM. Her i huset er det tre kanaler, og i dag er det fotball på alle. Hadde vi hatt 15 kanaler hadde det ikke gjort meg noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå