Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Nettstedet er utrolig bra, jeg skulle bestille en gang. Men jeg fikk det ikke til..., helt til jeg kommer der jeg må skrive inn noe på venstre side... Jeg skjønner ingen ting!... Noen som vet hva som skal skrives der?... Leverer de på postoppkrav, eller må jeg betale via nettbank?, eller hva? Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 men hvordan går jeg frem?, får ikke til helt til jeg har valgt varer, og skal videre. er det sikkert å bestale via den måten da?, har hørt mye svindel på en sånn måte. Noen som har handlet på Strawberry?
Gjest Thalassa Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 hehe, det er veldig mange som handler der ja.. eneste du kan bli svindla er hvis du har trojanere på pc din som fanger det du trykker inn.. men det er sjeldne greier. Da må du ha lasta ned noe tullerier osv fra tvilsomme steder, og så skeptisk som du er så regner jeg med at du ikke har gjort det.. Det går nok greit du, øverst på menyen på toppen står det "shopping cart" trykk der, så fortsetter du.. tast inn kortnummeret, emailen , adresse osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå