Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hot Blond
Skrevet

jeg og kjæresten min (som snart blir min samboer) møttes for 3 mnd siden.

vi er forelsket. stormforelsket.

han elsker meg, jeg elsker han.

allikevel er det mange som vil stikke kjepper i hjulene her.

folk blander seg og syns det er ekkelt at jeg som en 29åring er sammen med en på 17.

jeg forsvarer det med vår kjærlighet for hverandre og at han er over den seksuale lavalder.

er dette virkelig så galt? vi har et topp sexliv og forholdet er kjempe bra.

vi elsker jo hverandre!! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

jeg hadde kanskje stusset litt siden damer som regel krever endel av menn, ting yngre gutter som regel ikke er modne nok til.. men det gjelder jo ikke alle tilfeller :) Så meg hadde det ikke gjort noe, er ganske fordomsfri. (tror jeg)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg må ærlig innrømme at det hadde fått hodet mitt til å svimle litt.

Skrevet

Det jeg lurer på er hva du ser etter i en 17 år gammel gutt. Han er da på et helt annet plan i livet enn deg. 12 års aldersforskjell trenger ikke være så mye, men når den ene er så ung så blir det veldig fort en veldig stor aldersforskjell, og jeg skjønner godt at noen rynker litt på nesa av det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

En 17-åring er en gutt, en 29-åring er en kvinne. Derfor reagerer folk.

Skrevet
Det jeg lurer på er hva du ser etter i en 17 år gammel gutt. Han er da på et helt annet plan i livet enn deg. 12 års aldersforskjell trenger ikke være så mye, men når den ene er så ung så blir det veldig fort en veldig stor aldersforskjell, og jeg skjønner godt at noen rynker litt på nesa av det.

Enig med deg. Lurer forresten på om hva trådstarter hadde syntes om hennes 17-årige datter hadde blitt kjæreste og samboer med en 29 år gammel mann, hadde det vært like greit?

Gjest Gjest
Skrevet
Enig med deg. Lurer forresten på om hva trådstarter hadde syntes om hennes 17-årige datter hadde blitt kjæreste og samboer med en 29 år gammel mann, hadde det vært like greit?

å hallo? det er jo omvendt. :legrine:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Spiller det noen rolle? Alderen er jo der uansett.

Gjest Gjest
Skrevet
Spiller det noen rolle? Alderen er jo der uansett.

du bestemmer.

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis du syns dere befinner dere på "samme planet" så hvorfor ikke? modenhet har ikke alltid sammenheng med alder, så hvis du føler at en gutt på 17 matcher deg - hvorfor ikke?

Skrevet

Ja, det var faktisk poenget mitt. Det er da ingen forskjell på en 17 år gammel jente og en 17 år gammel gutt, men jeg tror faktisk de fleste blir mer forferdet over tanken på en umyndig jente med en godt voksen mann enn omvendt.

Skrevet

Aldersforskjellen syns jeg ikke er så ille. Jeg er selv sammen med en som er 11 år eldre enn meg.

Men jeg er 21. (var 20 da vi møttes)

Hadde jeg vært 17 hadde det ikke blitt oss tror jeg. Fordi man vokser veldig på de 3 årene fra 17 til 20.

Mange reagerte da jeg ble sammen med min kjæreste og. Så de hadde nok reagert om han hadde vært 20 og du 32 og.

Det er "uvanlig" i våre dager.

Men da må jo dere se om dere vil la det gå inn på dere. Eller om dere klarer å leve med dette.

God sex tror jeg man kan ha uansett aldersforskjell så lenge man tenner hverandre

Skrevet

Selv har jeg veldig god sex med en 17-åring. Fast og fin er hun. Aldersforskjellen er den samme som for trådstarteren. Jeg skjønner henne godt.

Skrevet
Selv har jeg veldig god sex med en 17-åring. Fast og fin er hun. Aldersforskjellen er den samme som for trådstarteren. Jeg skjønner henne godt.

:ler:

Skrevet

For å ha mitt på det rene: jeg er ikke fem år.

Gjest Bellatrix
Skrevet
For å ha mitt på det rene: jeg er ikke fem år.

:ler:

Skrevet

Det som slår meg er at du må være veldig umoden selv, ettersom du matcher en gutt på 17.

Det ser en jo også når du skriver; "jeg elsker han og han elsker meg"...., og skal bli samboere etter 3 mnd!

Hjelpes!!!

Skrevet

Ærlig talt, dette må være kødd?

Og hvis ikke, hva sier foreldene hans? Er du blitt godtatt som "svigerdatter"?

Skrevet
Det som slår meg er at du må være veldig umoden selv, ettersom du matcher en gutt på 17.

Det ser en jo også når du skriver; "jeg elsker han og han elsker meg"...., og skal bli samboere etter 3 mnd!

Hjelpes!!!

Dette skal jeg egentlig si meg enig i.

Å flytte sammen så tidlig?? Altså hva er det han gjør??

Skal du betale for han mens han studerer ferdig? For jeg håper han studerer når han er så ung.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Dette skal jeg egentlig si meg enig i.

Å flytte sammen så tidlig?? Altså hva er det han gjør??

Skal du betale for han mens han studerer ferdig? For jeg håper han studerer når han er så ung.

Han er vel nettopp begynt på videregående. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...