silja Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 noen som har handlet foundation (i.d) fra den nettsiden? skrives verdien automatisk ned, eller må jeg be om det? hva kommer frakten på? hva sparer jeg på foundation i full str kontra å kjøpe den her hjemme? kan jeg betale med visa? mener å ha lest en tråd her der noen hadde problemer med betaling, og sendte kortinformasjon pr mail jeg kjøpte i høst en prøve på foundation, da i fair light (1.2). bør jeg bestille en annen nå på sommers tid? elelr bare friske opp med solpudder?
Snasen Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Jeg hadde ikke turt å bestille der. siden ser ut som noe humbug drit og jeg tør vedde på at produktene der er laget hjemme på kjøkkenet til hun dama som selger. :hår:
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #3 Skrevet 16. juni 2006 Det er mange her som har bestilt og de har vært kjempefornøyde. Du må be henne skrive ned verdien. Full størrelse i Norge ligger på rundt 400 kroner. Om du vil bruke fairly light eller light, får bli opp til deg selv. Jeg har brukt fairly light hele tiden, men så har ikke jeg vært mye ute i solen og har derfor ikke fått noe særlig med farge i ansiktet.
silja Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2006 (endret) er det ligt som er hakket opp fra fairly light? samme tone bare mørkere liksom? jeg er mørk blond (for tiden ganske blond;) ) og har lys hudfarge med rødskjærr. blir rødbrun om sommeren, og har alt fått ganske godt med farge. blå-grønne øyne. Endret 16. juni 2006 av silja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå