Kelsey Skrevet 16. juni 2006 #1 Skrevet 16. juni 2006 Nå har jeg hatt noen slitsomme dager pga varmen, men tenkte det skulle være bedre i dag siden det ikke er like varmt. Men jeg føler meg ikke særlig i form i dag heller. I tillegg til å være bittelitt svimmel og litt (ikke mye da) nummen i beina så føler jeg meg litt utillpass og sitter og føler at jeg ikke får puste ordentlig og slikt. Noen som har opplevd noe lignende? Kan ikke si jeg liker det helt, skal ut å fly i morgen og da er det ikke noe særlig å ikke føle seg i form. Kan jo si at jeg i tillegg har fått en infeksjon i tåa. Fikk antibiotika for den, men det er tre dager siden, og den er fortsatt vond, selv om det ikke er like mye. Vet ikke om dette kan ha noe å si for formen. Jaja, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men litt klaging og råd kanskje. Er egentlig lei sommeren allerede jeg For øvrig kan jeg jo si at jeg er 31 uker på vei, om det skulle ha noe å si.
Murmelmy Skrevet 16. juni 2006 #2 Skrevet 16. juni 2006 Er ikke dette ødem? Om det fortsetter eller forverrer seg ville jeg tatt kontakt med jordmor eller legen i morgen. Lykke til
Kelsey Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2006 Kunne vært ødem, men det har jeg hatt de aller varmeste dagene, og det har gått mye tilbake nå. Så heldigvis ikke det. Men jeg tror jeg bare vokser jeg, for jeg føler meg helt sprengt i magen også, hver gang jeg reiser meg opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå