Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nique_*
Skrevet

hei jeg trenger velmenende råd nå....og det haster....jeg er en stor jente, dvs i butikker for store jenter er jeg en liten ei..men jeg vil ha bikini, er drittlei av å måtte sole meg i badedrakt ved sjøen og ikke ha en bikinitopp jeg kan kle av meg til på hvarme dager.

spørsmålene er som følger, kan jeg bruke bikini? hvordan type bør jeg velge for at de skal se bra ut på litt store jenter og hvor får jeg kjøpt dem?

hjeeeelp, det er noen år siden jeg kjøpte en bikini sist for å si det sånn.

jeg skjønner at jeg ikke bør gå for de minste typene...ikke kan jeg det heller for da dekkes kun brystvortene mine.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har ikke noen gode råd her og nå, men ser at det er artikler med råd om dette i nesten hvert eneste ukeblad for tiden.

Har hvert fall lest det i Cosmo nå, og en haug andre. Så du kunne kanskje kjøpe et av disse? Der er det også gjerne konkrete kjøpetips i tillegg til generelle råd

Gjest Gjest
Skrevet

jo men hva mener dere? ikke bladene...

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg kjøper soltopper(BH) i unsertøybutikker. stort sett ensfargete, da er det letter å finne bukser som matcher i andre butikker som er litt rimeligre.

Og selvsagt kan du ha bikini, alle kan ha det. Selv bryr jeg meg ikke om hva andre syns, bikini bruker jeg på stranden til soling og bading uansett.

Endret av pulverheksa
Gjest Gjest
Skrevet
jo men hva mener dere? ikke bladene...

Jeg mener at du burde droppe bikini.

Hvis du likevel vil ha det, så har jeg hørt at bikini med skjørt på er penest på tjukke damer.

Gjest Gjest
Skrevet

Dumme gjest over meg.

Undertegnede gjest mener du fint kan bruke biniki, men jeg synes jo samtidig det er kjempebra om du leter så du finner en som kler deg så bra som mulig! En høylivet og litt støttende truse hadde sikkert vært fint, og en topp som har spiler og kanskje litt ekstra tøy under puppene, som en mellomting mellom en bikinitopp og en singlet. Du blir sikkert finfin uansett hva du velger. :)

Det er helt tøvete at store jenter ikke skal kunne gå i bikini. Vil du det, så gjør du det! Beundrer faktisk at du har selvtilliten til det! Selv er jeg tynn, men viser meg aldri i bikini.

Skrevet

Gå på en skikkelig undertøysbutikk og få hjelp. De er utrolig dyktige og kan jobben sin, og da får du en bikini som sitter som den skal.

Greit at du må ut med mere penger på en slik plass,men tro du meg - det er det verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...