Gå til innhold

Drikkes ut i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg ikke skal gifte meg før 29. juli, har jeg fått det for meg at jeg skal drikkes ut i morgen. Og jeg er en smule nervøs for den biten, kan man si.... Vet at min forlover gjør alt hun kan for å gi meg en topp dag (med noen utfordringer underveis), ikke noe utrdritningslag der i gården nei... Men likevel plager det meg at jeg ikke har noe kontroll! Vennene mine spiller selvfølgelig på det så godt det lar seg gjøre :ler: Småhint hele tiden. Og det må jeg vel bare takle.

Helt siden mandag har kjæresten min og alle vennen mine vært kjemperare. På toppen av det hele har kollegaene mine (som ikke kommer til å delta) også begynt å spørre meg om alt mulig rart. Kanskje det hele bare er en stor konspirasjon, der målet er å tulle til hodet mitt. I så fall har de greid det! :sjenert:

Noen flere som gruer seg litt? Eller er det kun noe dere ser frem til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må helt ærlig si at jeg også er litt smånervøs. Har bedt instendig om å slippe et utdritningslag, og tror jeg gjør det. HAr imidlertid fått beskjed om at noen pinligheter må jeg tåle.

Er glad i å ha kontroll, og er veldig spent på hva som kommer til å skje. Men er jo tross alt vennene mine, så jeg regner med at de er snille med meg :)

Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk! Da er vi i samme sko..

Lykke til du også. Når gifter du deg?

Skrevet

Jeg skal drikkes ut i morgen jeg også... jeg skulle egentlig ikke vite noe, men på grunn av diverse greier har jeg fått vite det allikevel. Jeg gruer meg litt, gleder meg masse og er veldig spent på hva de egentlig har funnet på. Jeg var sammen med forloveren min en hel dag denne uka, og hun nevnte ikke utdrikningslaget med ett ord... jeg vet ikke helt om hun vet at jeg vet.

Spennende er det ihvertfall! ;)

Skrevet

26. august - og har ikke peil på når utdrikningslaget er. Ble litt smånervøs for at det skulle være forrige helg, for da var det mye småpussig somskjedde. Viste seg å bare være tilfeldigheter. Litt småparanoid om dagen ja :ler: Vet det ikke blir i morgen, for da er det utdrikningslag for en annen venninne.

Skrevet

Jeg er også rimelig sikker på at det blir utdrikningslag på meg også imorgen....

Er litt smånervøs jeg også! Men det går nok greit, det er jo bare gode venner så så ille kan det vel ikke være?

Skal også gifte meg 29. juli.

Lykke til:)

Skrevet

Ble det utdrikningslag på noen av dere i dag eller? Jeg har selv en mistanke om at det blir neste lørdag på meg, men sikker kan man aldri være... Mannen har i dag :)

Skrevet
Ble det utdrikningslag på noen av dere i dag eller? Jeg har selv en mistanke om at det blir neste lørdag på meg, men sikker kan man aldri være... Mannen har i dag :)

Oooooojadda! Jeg ble drukket ut. Tror jeg skal stole mer på magefølelsen min i fremtiden...

Hadde en virkelig super dag som inneholdt det meste... Noen utfordringer ble det også, men det hjalp jo litt med noen doser champis. Alt i alt var det ikke så mye å grue seg for...

Synes faktisk det hele var ganske rørende: At venner fra forskjellige epoker, og som ikke kjenner hverandre, kommer sammen for å gi deg en fin dag.... Snille vennene... :kose:

Skrevet

Så koselig å høre prinsesse på erten :) :)

Ja, jeg hørte også på min magefølelse når jeg ble drukket ut og rett var det. Men at så MANGE var involvert i å "lure" meg - nei det hadde jeg aldri trodd (mamma, pappa, nabo'n, gubben, arb.kollegaer...stort sett..)

Sjitgøy var det iallefall. Jeg måtte selge poteter ja...akk ja...hehe.. men som sagt - gøy var det og gift ble vi :D

Skrevet

Gratulerer med vel overstått prinsessa!!! :-D

Skrevet

Jeg ble også drukket ut, som jeg trodde. Alt gikk ikke helt som det skulle, men vi hadde en kjempefin dag! :-D

Skrevet
Jeg ble også drukket ut, som jeg trodde. Alt gikk ikke helt som det skulle, men vi hadde en kjempefin dag! :-D

Så bra. Nå kan vi bare "lene oss tilbake" og vente på den virkelig store dagen ;)

Skrevet
Gratulerer med vel overstått prinsessa!!! :-D

Takker og bukker :klem:

Skrevet

Jeg gifter meg også 29.juli og ble tatt helt på senga på lørdag. Helt vanvittig! Skal fortelle alt, må bare fordøye det selv først!

Gratulerer med vel overstått til dere andre!

Skrevet
Så bra. Nå kan vi bare "lene oss tilbake" og vente på den virkelig store dagen ;)

:Nikke: Vet ikke helt om jeg lener meg så veldig noen veier, men venter, ja, det gjør jeg! :-D

Skrevet

ååhh.. jeg gifter meg om 2,5 uker og trooor utdrikningslaget mitt er til lørdag!! Er så utrolig spent og nervøs. Mye sommerfugler i magen! Men så sier jeg til meg selv at det jo ikke kan være så farlig siden det, som dere sier, jo bare er gode venner og en god dag...men likevel. Det å ikke ha kontroll er litt skummelt

Men ser jo at deres ul har gått fint, ,og at dere er fornøyde, så får vel bare la være å tenke på det og bare la det skje.. :) (Måtte bare dele litt..er så spent!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...